30.12.11

::DOKTOR AI::

 Angah dah ready tunggu Dr. Ai buka balutan kepala

 jeng jeng jengggggg

 lega Angah. Dah boleh garu kepala puas2 ;)


 nampak mcm terbuka jahitan belah atas tu kan? tp dia x rasa sakit kt situ. dia rasa sakit kt belah bawah..

Dr. Kak Ieda, yg benda bertepek kt benang tu pon kene bukak jugak ke?



6 PENGOMEN:

Jiejah @ Iza on 12/30/11, 4:39 PM said...

adoiiiiii aku yg ngeri ai .. cepat sembuh yer angah . jgn lasak² .

A.I on 12/30/11, 4:43 PM said...

JIEJAH,
TULER. DIA MELASAK GAK BILA RASA MCM OK SKIT. BILA SAKIT DTG BARU TAU DUK DIAM. haihhh...

el on 12/30/11, 4:57 PM said...

yolah ngori lor...tp angah cool je eh..

ratna on 12/30/11, 5:08 PM said...

Semoga angah ok dan bole jln kan next stp.

Tijah on 12/30/11, 8:50 PM said...

uish. taf betul budak nih. aku tgk pun ngilu apalagi dia yg rasa ek?

get well soon dear...

deaf-angel on 12/31/11, 1:39 PM said...

makan masa ye seluruh proses ni..

semoga setiap proses berjalan lancar dan Angah boleh bergaya ngan telinga bionic dia nanti.

Orang dewasa kena operation rasa siksa giler, apa lagi budak2.

klik klik (^_^)

 

My Life as a Mother and Wife Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei