5.12.11

::LEGA::

Adoiii....lega giler rasanya. Syukur Alhamdullilah wedding job minggu ni berjln ngan lancar. Client amik full pkg under butik CINTA ALIAH. Jumaat tu aku MC sbb x larat sgt2 badan. Risaunya aku time tu. Takut sabtu tu x dpt nk makeup ngan proper. Time aku MC tu aku pulun betol2 sume ubat yg doc kasi pastu aku tido, rehat. Sib bek la Sabtu tu sakit aku dah kurang. 

Pagi tu masak2 dulu, pastu gi makeup kt Bukit Beruntung. Lps makeup, follow pengantin gi nikah kt Masjid Negara (jauhnya kau nikah dik oiii). Lps nikah kt sana, zoom ke Gombak lak sbb pengantin buat persalinan kt belah lelaki. Ha, amik kau...ni betol2 org panggil ke hulu ke hilir. Sib bek la mlm persalinan tu si Erry ada dtg tlg. Kalau x, aku ngan si Shah PhotoG jelah. Mau kejung aku dibuatnya! 

Abg Kaman lak ptg tu gi bawak & pasang barang2 pelamin ke Dewan Bahasa & Pustaka. Pengantin ni sanding kt sana. Kali ni mmg pecah rekod. Mak kan ada kt Melaka. So, anak2 tinggalkan ngan Along je. Aku mintak si ema tlg tgk2 kan dowang kt umah. Along le yg jaga adik2 dia. Suapkan makan bagai. Aku laki bini smp umah tgh mlm. Elok je bebudak tu tinggal. Along dah boleh diharap. Lapang hati aku :)

Ahadnya tu pon sama, ptg tu kaman tinggalkan BB & Adek, Along jaga. Adek siap cium2 Along sbb kakak dia masak telur dadar sedap. hehe...cute! Aku mekapkan pengantin kt dewan bahasa. Ptg tu angkut g outdoor photoshoot lak kt dataran merdeka. Amboii pengantin aku feeling2 artis. Pelancong beratur nk amik gmbr ngan dowang ;)

Syukur sesangat sbb sumenya berjalan ngan lancar. Ramai Cinta Team yg sama2 bantu. Si Edhar, Erry, Jai, Shah, Abg Kaman..Si tokey butik pon kompom tarik napas lega. Kan AJ kannnnnnnnnnn? ^______^

mcm biasale skang ni hapdet tanpa gambar. nnt time aku dah x bizi kt opis ni aku tepek gmbr ye. Komputer kt umah kong. langsung x bleh on. tak tau apesal...haihh...




2 comments:

Nur Syafawati said...

murah la rezeki korang satu team ye x..nak2 tokehh nyer...hahaha..alhamdulillah..rezeki tu..semoga bussiness kalian sucess selalu!!!potong kueh nya!potong kuehnya!!!celebrate!!

A.I said...

SYAPAK,
CLIENT NI SEPUPU SI REEN ^______^

klik klik (^_^)