5.1.11

::NGOK!!::

ni dpt kat bawah opis aku..
PINJAMAM? KEMAM? MAMAM? ;P


ni paling terok la ;P
tmpt ni kt dpn tadika si BB..
isk isk isk
NGOKnya!!





15 comments:

normi said...

ngok betoi.. rosak bahasa kita..

@e_da said...

ni mesti mat bangla yg tulis ni.. hehehe

kak long said...

pernah jumpa "cuci car"...heheheeh!

Softtouch [Hanim] said...

hehehehhee....ngok ngek....

Hazey said...

Tak pelah, janji paham.. paling tak tahan 'POLIS WAX' oooooohhh memancar2 kilatnya..!

Bibu said...

haha kat kaw umah aku pon ade..'Di sini jual Greil' kahkahkah

TuYa said...

hahahahah..Tuya ada dapat jugak kertas2 pinjaman mcm tu kat rumah..kelako..mcm2 ditulisnya..

shah-ila-ain said...

kene sekolahkan dorang2 nie balik rrr...haha

A.I said...

EKEKEKE...MEMACAM KAN? ANAK2 AKU PON PAKAT GELAK TGK TULIS2 GITU. APA DAA!

ayien78 said...

hahahahhar..ai aku penah jumpa kedai kat tepi yaohan mall kat PWTC tu...kedai tu dia jual bunga, reben, peralatan menjahit...dia tulis signboard kedai dia besar2 "menjual brg2 bunga, reban, bla bla..." REBAN???? triple ngokkk

A.I said...

AYIEN,
wakakaka SILAP PRONOUNCE JADIK REBAN - REBAN AYAM ;P

Yours Truly said...

ai, memang ngok ngek betul...hahaaa

A.I said...

YOURS TRULY,
KANNNN? eee..NGOK SUNGGUH! ;)

Rosfida Abu Sufi said...

Alah..kat sini pung..'rife'..apa kejadahnyer 'rife' tuh..ghopa2nyer..REPAIR!!!!

A.I said...

FIDA,
wakakakaka...MELAMPAU! RIFE - REPAIR (CM BUNYIK ORG XDE GIGI DEPAN) kahhhhhh

klik klik (^_^)