2.1.11

::SAMBUT THN BARU DLM TIDO::

LAKI ngan anak2 aku sume turun ke padang mlm sambutan thn baru aritu. Aku malas nk turun. Mata ngantok sbb haritu pepagi buta aku dah kuar mekapkan panten, pastu pulak soknya pon sama gak kene bgn awal ada job mekap. Dlm kul 10 lebih dowang naik jap hntr Adek. Dia ngantok nk tido. Makanya, aku pon tido la skali ngan Adek. Aku tinjau2 gak kt bawah. Bukan main meriah. Siap ada bakar satay bagai. Aku kunci jam kul 11:55, nk bangun jap tgk bunga api ;P walhal x yah kunci pon xpe. Bising yg amat berdentum dentam!! hohoho..

Haih...dah masok thn 2011. Umur pon dah meningkat, 34thn. Tp aku x heran pon. ngeeeee. Azam? hhhrrmmmm kalau boleh nk cuba menyimpan $$$ (kalau boleh la..huhuhu). Semoga thn ni kami anak beranak dimurahkan lg rezeki. Utk Along (UPSR), Angah (telinga), BB (lancar membaca), Adek & Abg Kaman aku doakan semua yg TERBAIK utk mereka. amin...amin...amin..


dowang berlonggok kt padang bawah nu..


ramai jugak


berdentum dentam


meriah uolls!!




updated blog MEKAP-AI




9 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

aku pun sambut tahun baru kat rumah jer kak
batrice kepenatan habis shopping barang2 sekolah dia
aku plak update blog..
hubby aku jer keluar gi ngeteh ngan member dia

dah tua...takde semangat dah nak sambut tahun baru cam dulu2

A.I said...

ZANNA,
huiiii...KALAU DOLU2 MMG X LEKAT KT UMAH LA. HAPPENING GILER NK SAMBUT NEW YEAR. SKANG NI MCM DH XDE PERASAAN JE. hohoho

CPI said...

same la kite sambut dalam tdo kak ai heheheheh.. celik2 mata jek aik dah 2011.. gituuuu heheheh

eh eh lupe nk kenalkan diri.. haii sy silent reader hihhhhih

Anonymous said...

daku layan tgk kt dlm hosp kak .. dh le ngadap klcc...

Hajjah Noraini @Nanie said...

Muda2 dulu memang excited bila tahun baru, nak tengok bunga api bagai sampai drive ke town, tapi bila dah berumur..emmmm..lantak lah bunga apiee ker, meriam ker ..dah malas..tido lagi best..
Yang tak tinggal uncle bagi ciuman di pipi bila dah masuk tahun baru..

nome said...

aku sentiasa mendoakan semoga thn 2011 ini membawa seribu rahmat dan memberi rezeki yg lebey pada korang sefamily.

Mizz_Ila said...

happy new year 2011 kakai..semoga apa yg ko hajati tercapai

A.I said...

CPI,
BEST SAMBUT DLM TIDO KANNNNNN? miahahahaha (^_^)

JUB,
KAU GI SPITAL WATPE JUB?

AUNTIE,
SAMA LA NGAN AI PON. TP BILA ANAK DH RAMAI NI MALAS NK SAMBUT2. RIMAS. BAIK DUK UMAH JE. haha

NOME,
MEKASEH LALINK :) amin...UTK KAU JUGAK K..

ILA,
INSYAALLAH...UTK KAU JUGAK YE ILA. muahhhhhhhh

deaf said...

Amin

klik klik (^_^)