10.12.09

::AHH...NIKMATNYA!::

VA VA VA!!!
Ayam masak lomak cili api..


Indahnya idop bila balik umah x yah nk susah2 pikir nk beli apa/masak apa utk makan malam anak branak sbb Naemah kat umah dah siap masakkan lauk pauk yg sedap2 belaka!
Maceh cayunk...


Ayomma Ayoppa!!


HARINI anak2 aku sume tinggal ngan Naemah sbb blk keje kang aku nk trus g butik AJ. Nak hantar sume barang2 panten yg ada kat aku. Pehtu adalah benda yg aku nk buat kt sana nnt. Sib bek harini abg kaman tak gi jejauh, leh temankan aku. Pas siap tu, bleh kami gi berdatingan. muahahahahaha...

Rasa rindu giler ngan Along. Dah 2 minggu dia kt Melaka. Minggu ni dia ikut mak gi hantar panten ke Perak. Anak Iena si Dillah pon ikot skali. Senang la skit sbb dowang buat rombongan naik bas ke sana. Memula tu rasa riso gak, tp kenangkan mak yg angkut bebudak tu..rasa ok la skit (nk sedapkan ati sebenornya..kihkih). Yelah kan...jaohhhhhhh. Huhuhu..rindunya nak gadoh ngan Along!!





8 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

bilemase lak...a.mi suh kakngah dtg umah ni ???? wakakakakakakaka

el said...

wahhh ko colik nekmah blik rawang eh
ape cite dia skrg ..ada bf ke blom kahhh
bgslah ada nekmah ni sng ko wat keje tu

Ibu n Abah said...

ai,
macamtu lah kita ngan anak-anak... bila ada kita gaduh.. bila depa takder... kita windu...

ai said...

AJ,
PUNDEK KAU LA! KAU JGN NK PROPA KT SNI YE? AKU TAK HANTAR BAJU TU KANG..HOH! :P

EL,
TULER EL. MMG KEBETOLAN PON DIA TGH COTI. DIA MMG NK DTG SNI. LEH AKU MINTAK TLG DIA. NTAH LA ADA BF KE IDAK. ARITU ASA 2/3 ORG NK 'MINTAK' DIA. TAKMO PLAK. AIHH...

AKAK,
KAN KAK KAN? MMG CAMTU..huhuhu

ComeyBelako said...

ai...betoi la...anak i dok 2 hari kat umah mak pon dah rasa sunyi sepi. tatau nak buat apa. kalu tidak buleh bergaduh dengan depa. hehehehe....

ai said...

COMEYBELAKO,
KAN? BILA ADA KT DEPAN MATA ASIK NK GADO AJE. TP BILA TAKDE, RINDU RINDUAN LA PULAK...

iena said...

kalau lauk gini.. 4 pinggan pun lalu

ai said...

IENA,
MMG WEI...LAUK CAMNI MMG KENE TOL NGAN TEKAK AKU. lalalalala

klik klik (^_^)