22.12.09

::AKU TELAN KAU!!::





Yg ni paling aku geram!!!
Comel nk mampos!


Mcm baby real je kan?
Jgn tertipu ok..
ni sume anak patong je.
Ish..!






16 comments:

peej said...

mmg mcm real..comel gila..tp yg no 4 tu aku dah tau doll sebab ketara sgt tang mata n bibir tiba2 kilat2.

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ayooo...mek tertipu nyah!!!!
mati mati henggat baby betui...lolololololo

angah iza said...

mana akak dpt gambar2 ni semua?
giler comel...real lak tu :)

kakngah said...

bg aku sekor..
nkbuattangkal dpt gegurl
kehkehkeh!!!

A.I said...

PEEJ,
A'AH, YG NO 4 TU OVER SKIT. TP MMG GILER CHUMEL LA DOWANG NI! RASA CAM NK GEGET2 JE..

AJ,
PILIHLA NYAH! WAT ANAK ANGKAT..ekekekeke

IZA,
AKU DPT DR EMAIL. CAM REAL KAN?

KAKNGAH,
AMIK LA SEKOR. KAU LETAK ATAS KEPALA KATIL KAU KAK. KOMPOM DAPEK. YG PENTING, HARUS MEGA-MEGA! ahaks!

iena said...

betul la kak sangat real kan...

kak ina kl said...

salam ai..memang real ek...ingatkan tadi anak orang...

A.I said...

IENA,
TULER, KALAU ADA YG LELAKI MAU AKU BELI SEKOR. BELA. ekekekeke

KAK INA,
KAN KAK KAN? REAL. GERAM JE TENGOK..

oYa said...

wow katne ade jual tu....

Redbloodsnow said...

WHOAAA..BBY PATUNG EK. SUMPAH IF AKAK X GTAW KAT PENGHUJUNG TUH KAN, MMG SUMPAH KAK. MMG INGAT BBY BBTOL TD

GILER REAL WEHHHHHH.

A.I said...

OYA,
NTAH LE..KAU NK BELI KE? CARIKKAN AKU YG LELAKI SEKOR!

ZIE,
KAN WEI? MMG NAMPAK REAL SUNGGUH..

green apple said...

yang no empat tu mmg kiut cam mintak penampar je tol tak?

A.I said...

DI,
KAU LEMPANG JE!!

MAS said...

tipah tertipu...ingat anak omputih mana..rupanya patung..COMELL

chykeenzachary said...

haah akak..yg ni la yg omputeh bwk berlakon tu..anak patung ni siap leh gerak2 cket cm baby betul2 tau..
yela..tak harap la nk gune baby betul.buatnyer terjatuh. tak ko naye

A.I said...

MAS,
ekekekeke, TERTIPU MAKCIK YE?

CHIKEEN,
YE KE DEK? BLEH GERAK2? KOMPOM AKU NK SEKOR! TP YG JANTAN LA..

klik klik (^_^)