4.12.09

::NAK KENE SAMAN KE HA??!!::

Amik kau! naik moto smp 5 org!
melayan sungguh la Naemah ngan bebudak ni.
Bagi yg tak tau, setahun dulu Naemah ni duk ngan aku.
Dia yg tlg jagakan anak2 ayam aku tu.
2 thn dia kat sni..
Pehtu dia kene blk kg sbb nak jaga mak kandung dia sakit (dh arwah).
Mek laki aku mmg dah bela dia dari kecik lagi.
Bukan org lain pon, anak adik Mek.
Kiranya adik sepupu laki aku la.
Anak2 aku sume sayang kt dia..termasok la aku.
Skang ni dia tgh bercuti dari keje, aku mintak dia dtg sni tlg aku..
yelah, kan aku bz skang ni.
Kalau dia ada..ringan skit beban aku.

Boleh kan Naemah?
Nnt akak banje kau makan beger ramly :P


Ely melalak takmo turun moto.
Nak ajak Makcu dia round kampong lagik..


En. Kaman sedang sibok mandikan Cik Kia (^_^)





12 comments:

Yusmaniza said...

Polis Kelate sokmo baik belaka... dulu aku ddk kelate, 3 tahun naik motor tak de lesen..hehehehehe...

ai said...

YUS,
DORANG PON BWK MOTO TAK PAKAI HELMET PON...SELAMBA AJE..LELAGI KT DLM KG..ekekekeke

JiEjAh_DeEn said...

hahahahaha mcm iklan gran lavina ekekeke ..
pinjam naimah ko bleh ??

ai said...

JIEJAH,
NO! NO! NO! AKU DH COP DULU! huh!

kakngah said...

kehkehkeh!! MPV gak tu wey....

LiAnA said...

keke teringat aku iklan grand livina..

POSH76 said...

polis nampak ni mesti kantoi hihihi...

ai said...

KAKNGAH,
2 IN 1!

LIANA,
BERDERET AJE ANAK BRANAK NAIK MOTO. ekekekeke

POSH,
ALA, POLIS KT SANA TAK KESAH PON WEI..SELAMBA BADAK AJE..

el said...

rajin abg kaman cuci cik kia
sure cik kia malu2
kahhhhhhhhhhhhhhh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha ko nie kak..belanja la prosperity sebiji kat naemah tue...hehehehe

MAS said...

hehe..muat tuee 5 orang..kahkah..alah kat kpg aku pon kat area bandar pon dorang berani xpakai helmet..parking pun kut suka jerrk..

FaizAmYAirieL said...

mak oii..mcm iklan grand livina la..ekekeee

klik klik (^_^)