1.12.09

::MEN AIR::

jalan kaki je..sambil tinjau2 umah org :P

bebudak men bola sepak kat seberang..
kalau kowang nk tau, kubur pon kt seberang tu jugak.
bebaru ni je buat jambatan, sebelom ni terpaksa la redah sungai.
mintak org dem tutup air jap, baru lintas..


sonok kowang kan??

alamak!! ujan plak!

ely yg takde perasaan..
selamba je dia dlm ujan tu. sib bek x demam.

dah la. esok kita dtg lagi ye..

esoknya cuaca cantek..
jom men sungai lagi!!!



steady je budak ni.
tak rasa sejuk ke kau ha?
air sungai ni betol2 rasa cam air sejuk kat dlm esbok tu tau!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

me + u

sanggup kak zah ni carik aku kt sungai..
nak jumpa sgt ngan aku yg ala-ala biol ni!

lelaga teteks

org dtg sni nk mandi sungai,
kowang men pasir lak!



ish!






cayang buchuk!!
dah tu long..jom balik..



17 comments:

[s][u][e][h][a][n][n] said...

sonoknyer main air...grrrrr sojuknya

FaizAmYAirieL said...

syoknyee bebudak tu main airr...skali skale camtu sure diorg enjoy gile kann...cuace pon nampak cantik jerkk....kalau panas2 berendam dlm air tu sure syorrgaa kan..ekekeee

Emy Omar said...

Bestnya kak..jealous arr..steady je budak kecik tu dengan seluar katok eh..tak sejuk ker

qasehnunu said...

kak...konfem bez gilos maen d sungai2 itu....shox2...jelez btol..lg2 nengok bdk kenit tuh...steady meady jew...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

comei je ely.....kuikuikui

dmx said...

hai..
ai....
kau..neh,wat lawak tol laa...
wahahah....sowang2

....wat,men air tuh
.....aty2
........hanyuttt k

ai said...

SUEHANN,
grrrrrrrrrrrrrrrrr...SEGALA MACAM BENDA KECUT!

FAIZAH,
MMG SYORGA WEI. TP AKU PLAK X SANGGUP NK RENDAM LELAMA. SEJOK MELAMPAU!

EMY,
TULER! MCM TAKDE PERASAAN BUDAK TU..

QASEHNUNU,
BEBUDAK TU SMP TAKMO NAIK TAU. NAK DUK KT SUNGAI TU. isk..

AJ,
CHUMEL CCAM AKAK KAU NI KAN?

ai said...

DMX,
LAWAK KE, LAWA WEI? kahhhhhh

nome said...

aku jatuh chenta ngan suasana kg ko itew....very the jelitas....i loikeeee! tgk air sg tu pun, aku dah tau sejuk dia tahap mana..sure biru itam mataku main air kat kg ko...

Redbloodsnow said...

WAHHHH BEST NYERR DORG MAIN AIR. AKAK X IKUT DORG SEKALI LER MAIN AIR...HEHEHE :p

angah iza said...

gambar si kecik dok atas batu tu da mcm ikan duyung da
hehehhehehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah bestnya main sungai ...jernih jerk kan..ujan2 pun..

ai said...

NOME,
TP TULER, JARANG DPT BLK SANA. KADANG TU SETAHUN 2 KALI JE. SIAN LAKI AKU..

ZIE,
HARI PERTAMA TU AKU DH TRY RENDAM. KEJUNG WEI! SOJUKKKKK!

IZA,
KAU BIOR BETOL. DUYUNG KE DUGONG? :P

PURPLE,
TULER KAMPONG...SUCI AJE (^_^)

Lady Dyla said...

ambooii.. sonoknyaaa...

ai said...

LADY DYLA,
MMG SONOK WEI (^_^)

♥ Eda ♥ said...

sukenye aku tgk gambo elly bogel tuh..rasa nak rogol2 dier...kahhhh bestnye weh..main2 air...

ai said...

EDA,
SANGGUP KE KAU NK ROGOL DIA MEMEK? TU PAKEJ TAU, ROGOL ANAK..KENE ROGOL MAK DIA SKALI! kahhhhhhhhh

klik klik (^_^)