28.12.09

::FUH! KLIMAKS!::





LAOK YG BUATKAN AKU LAKI BINI MENAMBAH NASIK!!!

(eleh, ni kes blk dari settled brg skolah bebudak tu aku dh letih malas nk masak. laki aku ckp, goreng telo je pon takpe. NIKMAT!)





22 comments:

ratna said...

simple mcm ni pun kita berselera kannnn..

Anonymous. said...

setuju. lauk-lauk macam ni la yang sedap gilanyaaaa. saya goreng telur makan nasi dengan kicap pun boleh bertambah-tambah nasi. apatah lagi kalau dapat ayam goreng kunyit! :P

iena said...

sedapnyerrr kak ai... ini mahu la 4 pinggan melantak

nome said...

dahlah opis aku ni sejuk giler...pewot ko menggelupur lapo..tgk lauk ko yg simple mimple nih..terus rasa kebulur tahap tenggiling yg berlipat gulung tuh....sile bayangkan yer...kahhhhhhhhhhhhh

FaizAmYAirieL said...

perghh...telor ko iteww sgt mengiurkan aku kak aiiiiiiiii...huhuhuhh...

fazilzura said...

KAk ... perot ku berbunyik sakan ni ..
adehhhh

mamashasha said...

aduh telor kembar ko tu kak tak tahan aku...meleleh!!!!me mcm tenggiling eh???

LiAnA said...

lauk mcm ni lg sedap wehh.. mkn nasi panas2 perghhhh mmg klimaks wakaka

Leen said...

Wow.. telur goreng tu menggoda la..

oYa said...

lapo aku tgk..alik grg telo jugak ni

ayien78 said...

sgtttttt terliuq...aku baru mkn kit kat...kalau mkn telur makan nasi makan ikan goreng makan sambal belacan power ko...boleh jadi dugong terdampar nnt huhuhuhuk

A.I said...

EKEKEKEKE KOWANG! MMG SGT MENGIURKAN KAN? SEDAP WEI MKN CAMNI. EH, TP TU BUKAN SAMBAL BACAN TAU. TU BUDU, AKU LENYEK CILI API + PERAH ASAM LIMAU. PERRGGHHHHHH!

chocolatetarik said...

kalu saya......teros pi mamak oder nasik

Ibu n Abah said...

Ai,
sedapnyer....
simple tp itulah yg menyelerakan...

~~ciklinn~~ said...

ermmmmmmmmm sagt sdp okehh..nak2 tghhh hujan skrg nie... adehhhh tingin lak nak goreng ikan masin mlm nie..

green apple said...

sama macam aku, payah sangat nak pikir masak apa, aku gorengkan je ikan bilis. selamat. dapur pun tak kecah.

~Siti Hajar~ said...

lauk2 mcm ni lg buka selera kan? hubby sampai pnh kena darah tinggi sbb kerap mkn ikan masin, sedap tp kalu selalu mkn awas...

~Siti Hajar~ said...

lauk2 mcm ni lg buka selera kan? hubby sampai pnh kena darah tinggi sbb kerap mkn ikan masin, sedap tp kalu selalu mkn awas...

Shida Radzak said...

wah..sedap betul terliur saya tgok telur kembar tuh..dahlah saya mmg suka telur cair..........

A.I said...

MEMANG MALATOPS U ALLS!

MAS said...

lapo perut aku kak!!!!!!!!!!!!!!

A.I said...

MAS,
MLM NI GRG TELO ;P

klik klik (^_^)