9.12.10

::BUDAK DICABUL::



KUALA LUMPUR: Seorang lelaki berusia awal 20-an sanggup mencabul anak saudara perempuannya berusia lima tahun ketika hendak memandikannya di rumah ibu bapa kanak-kanak itu di Jinjang, di sini, Isnin lalu.

Difahamkan, lelaki terbabit yang juga seorang penganggur tinggal bersama bapa mangsa yang juga abangnya sejak setahun lalu.


Dalam kejadian kira-kira jam 12 tengah hari itu, kanak-kanak itu tinggal bersendirian dengan suspek selepas bapa dan ibunya keluar bekerja.

Menurut sumber, suspek yang diminta memandikan anak saudaranya itu oleh ibu bapa mangsa dikatakan hilang pertimbangan ketika membuka pakaian mangsa.


“Suspek yang terangsang sebaik menanggalkan pakaian mangsa kemudian mencabul mangsa.


“Mangsa yang terkejut dengan kejadian itu hanya mampu menangis dan suspek cuba memujuknya,” katanya. Sumber berkata suspek berjanji untuk membelikan sesuatu kepada mangsa sebagai umpan agar kanak-kanak itu tidak membongkar perbuatan kejinya itu. Bagaimanapun, sebaik ibu dan bapa mangsa pulang ke rumah, kanak-kanak terbabit terus menceritakan kejadian berkenaan. “Walaupun berulang kali ditanya, kanak-kanak terbabit masih memberitahu diperlakukan demikian oleh suspek,” katanya. Mangsa kemudian dibawa ke Hospital Selayang (HS), di sini, untuk pemeriksaan lanjut.

Difahamkan, doktor yang memeriksa mangsa mengesahkan terdapat kesan luka pada kemaluan mangsa. Pasangan kemudian ke Balai Polis Jinjang, untuk membuat laporan. Difahamkan, suspek sudah diberkas dan kini direman empat hari bagi membantu siasatan.




BANGKAI LA LU!!!!





19 comments:

ceera said...

dasar jantan, dengan budak 5 taun pun boleh terangsang!

Norlida said...

hah jinjang... aik dekat rumah mama ida tu.. sapa lahanat ni.. eee grgrgrgrgr

kak long said...

bodoh nya budakkk...!!!!!

az rina a.k.a jaijina said...

bingai tol..gile hape ade napsu kat budak kecik..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

vavi!!!!

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...apa la nak jadi...anak saudara sendiri pun boleh terangsang ker?

Eye_nee said...

ank saudara umuq 5 thn pon buleh terangsang..betui2 pak sedara cam haruan...nyampah akk dgr citer ni...

MiZ yNa said...

Astagfirullah..Masya Allah..budak 5thn pun jadi..Aqstagfirullah..

rimieilya said...

bongoknye pak sedara die..sampai ati buat camtu kt budak kecik.apela yg budak tu tau psl bnd2 camni..abs rosak..

mst pak sedara die ni byk sgt tgk porn smpai tgk budak umo 5 thn pn leh terangsang...aiyak

nauzubillah..

A.I said...

MMG DASAR JANTAN SIAL!! NGAN BUDAK PON BLEH STIM. AKU MMG PANTANG BETOL DGR BERITA2 CAMNI. DILAKNAT LA KAU JANTAN SIAL!!

-RISAU ANAK2 AKU SUME POMPUAN :(

CuppyCakeMommy said...

bingai tahap hanjeng

mAmAbuDaK said...

x suke weh dengar berita cam ni negara kita dah x selamat...umah pon dah x selamat...

kakngah said...

aduh...
skrg ni.. sedara mara sndr pn xblh percaya dah!

cerpelai said...

Wau.. Marahnya..

Telah disebut supaya menjaga tertib hubungan biarpun antara adik-beradik ataupun ayah-anak.. Bak kata orang lama; jaga lembu sekandang lebih senang dari jaga anak perempuan seorang.. Apatah lagi lima enam orang..

Tapi apakejadahnya penganggur tu yang mandikan budak tu pulak? Kes kerana percaya laa ni..

A.I said...

CERP,
BETOI CKP HANG TU! YG MAK PAK DIA PULAK PERCAYA SGT NGAN ORG TU. isk..KAN DH BYK KALI KES2 CAMNI. KALAU BOLEH DIELAK, CUBA LA ELAKKAN..huhuhu

chamizah said...

cilanat la jantan tuh.. ngn anak sedare umo 5 thn pon nk disodok nyer.. akai xdak.. emo plak aku bace ni kak.. ehehehe...

kulop ludin said...

potong...

ieda said...

pengajaran kepada kita...jangan biar anak pompuan kita sendirian dgn lelaki walaupun sedaranya sendiri..
akak sendiri pun tak berani nak bg along mandikan nabila selalu.kalau terdesak saja..bukan tak percaya anak tapi berhati2.
kawan akak pun mcm tu jugak.anak kecik dia lelaki.katanya mujur anak lelaki.senang nak tinggal kat abangnya.kalau yg kecik tu perempuan mmg dia tak benarkan anak lelaki yg besar tu uruskan.

green apple said...

budak pun jadik???

gi melancap la wehh

klik klik (^_^)