30.12.10

::YEAY!!! KITA MENANG!!::



GIGIH!!




ni anak Korea sesat mana lak ni? heh heh..


kalau fahmi simpan rambut panjang camni kan encem..
eh, criter psl bola ye? tersasar lak ;P




(ni gmbr paling sopan si julia yg aku jmp)


“Kali ini saya akan pakai coli dilengkapi cahaya laser - biar buta mata semua pemain Malaysia"
“Saya tak rela pasukan Indonesia diperlakukan begitu oleh penyokong Malaysia di Kuala Lumpur,” katanya...

- tp dia xde kat stadium mlm tadi. gi betolkan silikon, senget! miahahahahaha



TAHNIAH SKUAD BOLA SEPAK MALAYSIA!!!




12 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Yang Penting ..... CUTIIIIIIIIIIIIII

kak long said...

sibaik di tak buh kat pusat....heheheh!

fazilzura said...

mmg encam dak fahmi tu kan kak mon... dia bwh umuq tu ... tp rs nye sure dh ado artis2 yg usha2 dia ... naik mendadak saham dia kan ...

wakakakakakkaka artis indon tu poyo je kak , entah2 dia masuk stadium pun x lepas.. x pun coli lazer dia rosak , bateri abisssss

deaf-angel said...

tahun depan, gi ah stadium, sokong live hehe

A.I said...

AJ,
KANNNNN..YG PENTING, CUTI!!! HIP HIP HOORAY!!

KAK LONG,
KALAU KT PUSAT TU OK LG, KALAU TANG LAIN? PITAM!

JUB,
MUKA DIA MCM OTOMEN, HERO JEPON TU KAN? CAM KOREA PON ADA GAK. NANGES GULING2 LA AWEK DIA PAKWE DIA SKANG DAH GLEMS ;P

DEAF-ANGLE,
A'AH..GI STADIUM ANAK BERANAK. MERIAH U OLLS!! (^_^)

Alia said...

Hahahaha! Silicon senget! kelakar!

shiori_LA said...

salam Ai;
dia potong rambut tu kan ke sebab dia pergi umrah hari tu....tu yang rambut pendek je....dedulu memang rambut dia panjang rasanya.....mengikut sumber2 yang dipercayai...huhuhu

A.I said...

ALIA,
YELAH TU KOT. SMP SENGET SILICON DIA NK TEPEK LASER. ekekeke...

SHIORI,
A'AH KAK. BLN POSE ARITU DIA GI UMRAH ;)

bay said...

salam kak,lama x bersua kenn..
c JP baru balik dari umrah ke?? tak ingat hukum tuhan agaknye si tua ni. meluaaaaats n bluweeeeek indon kalah. kah3. hoho

bay said...

apek keeper(semalam baru aku tau nama dia apek,mak tak minat bola k,laki mak gila bola) tu kan,yang gambar tgh tangkap bola n pakai baju kaler pepel tu kan kak. mcm BUNGMOKHTAR versi muda laaaaaaa

A.I said...

BAY,
BUKAN SI JP YG BLK DR MEKAH. TP SI BUNGMOKTHTAR VERSI MUDA TU. (eeee..ngeri ngan bung!!) ;P

Ted Hardy said...

hehe best blog anda :)

klik klik (^_^)