26.8.11

::SELAMAT HARI RAYE::





Insyaallah pagi Ahad nnt kami bertolak ke Jeli, Kelantan. Sabtu tu boleh la aku buat persiapan utk blk kg dulu. Ingat nak siap blend kacang apa bagai dari rumah je. Senang nnt pg2 raya tu aku masak trus kuah kacang. Raya thn ni kene berdikari lah gamaknya, mek dah takde =(

Semoga perjalanan kita semua selamat pergi & balik k..


SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR DAN BATIN




14 comments:

fazilzura said...

SELAMAT HARI RAYA jgk tuk kak mon sefamily ...

mintak maap ye kak mon , kut2 ado terasa ati di sepjg perkenalan kite (sob sob)..

* daku balik ganu ahad jgk kak .. malah nk rebut2 balik sabtu tu.

Eye_nee said...

Selamat hari raya Aidlfitri Ai...

Salah silap sepanjang meneganali dia maya ini..akak mohon apun dan maaf..

Berhati-hati memandu pulang ke Jeli...

Sue* mamaID said...

selamat hari raya ...selamat balik kampung...:)

Rina277 said...

Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Batin gak buat ko n family..smoga perjalanan ko sekeluarga pegi n balik raya selamat n dilindungi Allah..jaga mkn ko tu ekk..ingat ko tu bkn sihat sgt(dh mcm mak2 plak aku bebel..)..ok c u n luv u dear..

el said...

selamat hari raya
maaf zahir batin
dr el sekeluarga

Ibu n Abah said...

Ai...
Selamat Menyambut Hari Raya di Jeli..
Semuga perjalanan dipermudahkan...

adarnadzmie said...

slmat hari raya aidil fitri jugak dari akak sekeluarga... maaf zahir batin...

ZaNa aDieyZa said...

Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa.. semoga lebaran kali ni lebih bermakna untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

ieda said...

selamat hari raya maaf zahir batin buat AI seisi keluarga....drive elok2...enjoy your holiday.
along jangan lupa exam lepas raya.jaga kesihatan.

Beautyfull_Maria said...

Selamat Hari Raya Kak, Maaf Zahir Batin.Moga akak sekeluarga bergembira mnyambut Syawal bersama keluarga tersayang..

Mendoakan perjalanan akak sekeluarga ke Kelantan selamat pergi dan balik

Ibu Fatin said...

Selamat Hari Raya K ai

sempena bulan baik ni, saya dengan rendah diri memohon ampun dan maaf atas keterlanjuran kata atau kekasaran bahasa

salam aidilfitri daripada
Tinie-Aelek-Fatin-najwa

kakngah said...

selamat hari raya
&
drv carefully k....

deaf-angel said...

selamat hari to you guys
especially abang kaman hehe

shiori_LA said...

Selamat hari raya Ai n family....maaf zahir dan batin....semoga selamat semuanya

klik klik (^_^)