16.10.08

::ANGAH SWEETY::


Ni Tasha@Angah. Sweet budaknye. Anak ke 2 aku. Dia ni mmg very the girly. So soft gitu..
Aritu masa aku dah balik dari kerja, dia bercerita ngan aku. Lampu kt sekolah dia rosak..
ANGAH:
Tadikan mama, kat skolah Angah kan, lampu tu padam bukak, padam bukak, pastu tiba2 je dia padam!! Nasib baik tak PEKAT, CAIR je ma! Kalau tak, mesti Angah takut!

~muahahahahaha…musti kowang heran kan? Memula aku pon blur gak tau. Pebende la pekat cair tu? Cam kicap lak! Rupa2 nya maksud dia tu PEKAT – GELAP, CAIR – TERANG !! Ya Allah, dia leh lak lupa perkataan tu..hihihi

9 comments:

Eda said...

tergelak aku baca..wakakaka...
aku bajet anak ko buat lawak 18sx...

ai said...

EDA MEMEK,
Gile ngko lawak 18sx??!! tu lawak aku tu! kahhhhhhhhhh

kasihatie said...

hehehe...memang betul2 lawak la kak ai.geli perut atie baca lawak angah nie..

saveme_zero said...

adoii....tergelak aku weii.

akid said...

emmm...pn aizah..boleh belikan untuk saya kicap gelap ngan susu terang tak....

emellia said...

kenkadang budak2 nye ayat kelakar gile.. aku pun ingat lawak 18sx cam mama dia gak..

pearlEJ said...

hehehehehhehehe.... aku ingatkan apeeeee laa tadi nih....

eman77 said...

weh kak ai...aku ngan eman gelak la baca citer s angah neh...memula aku pun blur gak..mende lak pekat cair neh....kahhhhhh...-kir-ummikmal-

Tink said...

heheheh!! wat lawak mudak nih!!

klik klik (^_^)