23.10.08

::GI UMAH AYIEN::

Sabtu:

Dalam tak sihat pon, sampai gak aku kt umah Ayien. Kebetulan aku sendiri pon lom tengok twin dia. Leh le aku beraya skali ngan tengok baby baru dia. Huiiii..memacam kau masak ye Ayie. Kenyang aku anak banak. Mekacih....

Anak sulong Ayien, Jay (encem la ngko!)

BB aku..(aik, posing cam pompuan ayu lak ngko..)

Ely BamBam aku..eeee.. nakal betul ini budak!

Ni lee si Twin Ayien..Boy & Girl (Jaf & Jas)







5 comments:

Tink said...

cm mana lah dorg leh dpt twin kan..
cm seronok je sekali keluar dpt 2 heheh...

emellia said...

bestnye sepasang lagi.. kalau aku dapat kembo kan best. trus aku tutup kilang.

ai said...

TINK,
tulah..dapat sepasang lak tu! tapi kan, seboleh2nye aku takmo twin. Mak aku banakkan adik aku yg bongsu twin, adik ipar aku pon ade dapat anak kembar gak! 2-2 belah ade kembar..eeeeee...pensan aku tengok nk jaga smp 2 baby sekali. Ngan $ banje lagik..huhuhu..tp ade rezeki memasing kan?

AMY,
Wahh..kiranye koata kau ni nk 5 org anak le ni?? ade can lagik la ni..

[ LADYKiKi] said...

haaha wahhhh sampai tak kenal aku ko bukak tuudng.. hiks.. manis nye.. rasa cake coklat cheese tu... ^_^

ai said...

KIKI,
Nape la romenan kau smp kt sini ni? wakakaka..tersesat ye? nape? comey ke aku bukak tudung? saje aku tayang aurat aku. boleh?? kahhhhh

klik klik (^_^)