16.10.08

::SUMO ADO..::


tapau utk anak-anak aku




~INAI DI JARI~

Tangan cantek siapakan ini? Adakah ini tangan si Aisyah Ayat Ayat Cinta tu???? Ohhhhhhhhhhhh…

(mampos aku kene pulau ngan si Zie ni kang! Ala Zie, aku kan suke tiru kau! Inai ni aku lukis sendiri ni. Kau halalkan jelah yek?? Kahhhhhhhhhhh)


~KAT GENTING KE NI??~

Ni pemandangan dari umah aku masa aku kuar nk gi keje tadi..cantekkan? rasa cam kt Genting Highlands lak

6 comments:

elly said...

rajinnye la ko update blog kak... blog aku silap2 siap besawang bagai, udah komp rosak kan... uwaaaaaa...

Redbloodsnow said...

waaaaa koooo kak aiiiiii
mendahului zie arr tuhhh..ekekekeke
a'ah² leh ler tuh ala² tgn aisyah
wakakaka...zie ingatkan zie sorg jek yg demam Aisyah Ayat² Cinta tuh

rupernyer kak ai pun same gak.
^_^ hiksss!!! kak...snap gambo berpurdah ala² aisyah gak kak..yok²

:P

ai said...

SUELY,
sian ngko!

ZIE,
tangan dia leh la aku try. tp ala2 purdah yg mcm kau buat tu aku rasa terhina la nk buat huhuhu..mata aku ni takle secantek mata kau tu zie..huhuhu..

Eda said...

mek..setau aku kan...
hanna tattoo ni dah dikategori kan haram...huhuhu...

ai said...

EDA MEMEK,
Ntah le memek. Ade gak aku dengar2. Tp tak kompom lagik kan? ala..bukannye tatoo pon. Ala-ala je..aku kan sengal..keh keh

saveme_zero said...

ko makin rajin mengapdet blog yer skrg ni...makin terorrrrrr..sah xde keje kat opis ni..makan gaji butoo!!! wakakakakakak

klik klik (^_^)