23.10.08

::MAKAN2 KAT UMAH ILA DEBAB::

AHAD:

Memula tu aku ingat mmg tak jadi nk gi umah ila. Mmg aku tak larat nk bangun. Tp ngenangkan aku dah berjanji ngan anak2 aku nk bawak dowang gi sopin menan kt K4, aku gagahkan gak la diri aku mengangkut dowang. Kebetulan umah ila ni pon mmg dekat ngan K4, so...pelagi, singgah le makan dulu. Cam biasa le, aku gak yg sampai awal. Mmg biasa kalu buat gathering, family aku le yg sampai dulu. Kalau ade award, mmg berlambak le aku dapat! hihihi...Mekacih ila..sedap2 makanan kau. Anak aku meratah kari ayam kau sampai licin! isk! malu aku....huhuhu..



tuan rumah yg gigih potong roti
kek puding karemel marvelous dari si fiza..sedapppp!

makanan yg membuatkan anak2 aku kenyang..

3 dara pungutan yg jelitas !!

si kembo yg asik nk gadoh je!! isk! (ely & dina)

sup tulang rusuk yg merusuk2 tekak aku!! giler sedap!

anak sapa la ni wei?? uhukkkk

mama sapa la ni ?? tengok, aku sengeh pon macam nk nangis je!
huwaaaaaaaaaaaaaaaa...x larat le weiii!!

Ely & Izz (anak ila)..isk..nampak na gomok anak aku ni!

gomoknye kau ni deq !!!

3 comments:

emellia said...

makin semangat elly.. mama nye pulak makin kurus keding.. ni wat aku jeles nak menguruskan badan ni.

ai said...

AMY,
woiii...aku nk maintain camni jelah. Takmo kurus sgt cam dulu2 kala tu. Cam tengkorak!! huhuhu..

Eda said...

uik ely..nampak kedai kopi..shame..shame...
hahaha...jgn sampai si izz nampak udah ler...hikhik ;)

klik klik (^_^)