24.10.08

::AUTA SI BB QITIE::


Mlm tadi aku baring dlm bilik, dengar BB mintak nak main play dough ngan abah dia,
BB : Abahhh, BB nak main taliat (tanah liat)
Abah : Kejap lagi lah..pasni baru main ye?
BB : Alahhhh...BB nak main sekarang..
Abah : Kan abah cakap nanti..
BB : eeeeeeeeeeeeeee!!! (dia dah geram) abah ni PENGECUT!! BB nak main pon tak boleh!!!
wakakakakakakaka..aku takleh tahan nk gelak kt dlm bilik. Punyelah nk marah kat abah dia sampai silap perkataan yang dia sebut! Kan ke patut sebut kedekut, bukan pengecut..
hai, bb bb...

3 comments:

Tink said...

kelako anak ko ni..
tak pasal2 mengekek aku tawe dpn pc ni ... hehehe

Rafizah Nordin said...

aduiiii sonak perut den pepagi buto nih...(skrg jam kul 3.44min pagi)

tapi kan... anak ko ni mmg lain la...
kategori mesra alam gak.(tp lum boleh lawan mesra alam anak aku la)

aritu kat umah ila...tgh aku nak tangkap gambo nantu aku, dia tetibe je enterframe dpn cam aku yg seketui tu...terus tsnap dgn muke dia tsengih lebo tuh...

nasib baik cumeyyyyyy

ai said...

TINK,
Dia ni mmg camni tink..selalu buat aku gelak!

FIZA BESAN,
mak aiiii...pepagi buto pon tak lelap lagi???!! Apa jadah ko ni besen??

klik klik (^_^)