11.3.10

::ASAP! ASAP! ASAP!::

ptg semalam, penoh flet aku ngan asap!



biasanya dowang sembur kat area longkang / jalan je.
tp smalam abis smp ke atas dowang sembur!
ni musti ada kes dengggi ni..
huhuhu..risonya aku :(


lama betol dowang sembur.
dah siap sembur flet aku, dowang gi flet sebelah lak..


naik ke atas ooo


eeeeeee...makhluk apakah itew??

tu laki aku nak gi surau la! kahhhhhhhhhh


ha..amik!
tak nampak apa pon..isk
ni kalau nyamuk x mati jugak tak tau la aku..


isk..busuk!


abis la bau ubat nyamuk kain baju si ema. keh keh




dah lama tu baru nampak bayang umah jiran depan aku..






15 comments:

Nur Syafawati said...

skrg bahaya kak ai...kes denggi dgn H1N1 dah merebak balik tau..kena extra hati2 la...nak2 cuaca yg x tentu mcm skrg ni kan...huhu..kena kurangkan aktiviti luar dgn anak2..baik dok dlm umah je kan..

ita cutevirus said...

huhuhuhu... diorang ni kalo da ade kes baru nak bertindak...

tp, denggi memang bahaya skang nie...

ieda said...

teringat masa keja kt HTAR klang..musim denggi ja ward penuh mcm kem perang..letih giler keja time2 gitu.

saya tak suka bau asap ni..lemas..

angah iza said...

hai....kak,x sosak ke nafas tu masa amik gambar2 tu semua :)

dmx said...

hii..
ai....
asap...alau nyamuk ek
huhuhu....denggi

ElyaElmo said...

kak hati2 kak.....abg sepupu kite pun dh terkene denggi....anak pun dh kene kuarantin....

☆ lieya latif ☆ said...

eh kak...skrang mmg musim denggi tau...tgh high sekarang kes denggi...adik lieya pun barukene ...syukur die dah cepat recover.....

A.I said...

SYAFA,
TULER..MERISAU JE AKU NI..

ITA,
MMG DOWANG TUNGGU ADA KES BARU NK SEMBUR BERSUNGGUH. huhuhu

IEDA,
MMG LEMAS. DAH LE BAU BUSUK..

IZA,
SOSAK DIK OIII...TP HARUS RELAKAN ASAP TU MASOK UMAH GAK. BIOR MAMPOS NYAMUK TU.

DMX,
ASAP TEBAL CAMTU AKU RASA CICAK PON BOLEH MATI!!

ELYAELMO,
eeee..RISONYA AKU. ISK. HOPE DOWANG CEPAT2 SEMBUH..

Diarihatiku1976 said...

tulah akak tak suka duk apartment.. sbb maintenance dia slow.. harap-harap kat umah ko tu takde denggi.. bahaya ooo

saveme_zero said...

denggi tgh menyerang blk skrg ni. kena jaga kebersihan btl2.

A.I said...

INA,
APARTMENT MENDANYA. AKU NI DUK KT UMAH FLET KOS RENDAH JE. kui kui kui..NI MMG DAH ADA KES LA SEMBUR BAGAI NAK RAK NI..

SUE,
BETOL. PASU KENE KERAP TUKAR AIR. AIR KOLAM KENE CUCI...

A.I said...

LIEYA,
ADIK KAU PON KENE YE? isk..RISO. RISO..

sukma/nua said...

Semburla macamana pun, janji free ye tak?!!!

A.I said...

SUKMA,
BETOL TU KAK. JANJI FREE!! ekekekeke

Natasha said...

suspen jer...ingat rumah ai terbakar

klik klik (^_^)