3.3.10

::BEKPES BERSAMA 5 ANAK!::



Camni le agaknya kalau aku ada 5 org anak kan?
kene amik 2 meja..
penoh 1 kedai!
ekekekekekekekeke...


yg buat peace tu Dillah, anak adik aku, Iena..


Ely tak kasi aku amik gmbar dia masa ni..

"jangan la ma...adek taknakkkk!"

agaknya malu aku nk tunjuk bukti dia makan licin
sebungkus nasik lemak! keh keh..


aauummmm!


kumbang yg dikelilingi bunga.. ;P





5 comments:

kakngah said...

ko pun.. bdk ely tu nk gak jaga air muka dia..

aku?? bunga keliling kumbang.. ahaks!

A.I said...

KAKNGAH,
kahhhhhhhhhh..DAH TERBALIK PLAK KITA!

Az Rina said...

terlebey sudah anak kak ai ni..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

meriah !!! nak ade anak ( ikan ) banyak2 lorrrr
huhuhuhhuhuhuhu

A.I said...

AZ RINA,
MMG DAH TERLEBEY NI.. ;P

AJ,
ANAK IKAN PALA OTAK KAU! TAK KOSE NK TANGGUNG. erk!

klik klik (^_^)