28.3.10

::MEREWANG::

BUKAN aku gi merewang tak tentu hala. Ari Jumaat aritu aku blk opis awal skit, nak angkut Datin Biah gi umah akak aku kt Subang. Ni akak aku anak mak tua (mak no. 1). Wat majlis menyambut menantu. Anak lelaki akak aku dh kawen mgg lepas kat Penang. Tp dowang mmg tak amik pelamin ngan aku. Akak aku amik pelamin yg kat area umah dia je. Senang. Mak aku buatkan karipap sardin utk dia bawak ke sana.

Tghari time lunch jumaat tu aku lari gi jusco jap. Carik hadiah. Ala, aku beli comforter set je. Kongsi ngan Iena..


bergaya dengan spek $5 kechentaan aku :)


Aku angkut sekali bebudak ni..


mak yg gigih belikan air utk cucu2nya.


elok la pon sbb sampai kat sana tgk dowang tgh makan2 utk rewang tu.
ala, takde buat apa pon sgt sbb akak aku amik catering.
karipap yg mak aku buat kejap je susut.
50 bijik ooo, sekejapan je.
mana tak? sedap nk mampos ok!
tp, aku lupa nk snap rupa bentuk karipap mak aku ;P


mak + mak :)


ha, tu mak aku tgh makan kipap mak aku.
apakah??



Kak Ogy aku tu le yg nk nyambut menantu..
nampak muda lagi kan?
kami mmg keturunan awet muda.
auwwwwwwww!!
statement riak melampau dari aku.
kahhhhhhhhhhhh

Oh ye, nama aku + akak aku ni hampir sama.
Aizah + Aziah (^_^)


gentel telo ;P


sweet je pelamin dia kan?


mak aku + adik ipor aku, Nana


tak sia2 aku angkut bebudak ni.
leh gak tlg bungkus telo :)


Akak aku, Ila


Nana + Adik lelaki bongsu aku, Onie (belah mak tua)




3 comments:

bay said...

Kak Ogy tu umur brapa?? ishh,keturunan depa2 nih memang jenis tak makan tua kot...

bay said...

dasyat la mak Biah, sekali dia buat kuih karipap 50biji wo0. Gigih betoi ah mak Biah ni.

A.I said...

BAY,
AKAK AKU TU +-41 DAH. MAK AKU MMG GIGIH. ekekekeke..DIA MMG SUKA MASAK2.. :)

klik klik (^_^)