28.4.10

::DINNER NGAN NASIK HAYAM::

Kalau dah bertenggek cili api, dah tentu la ni aku yg punye!
miahahahahaha...sedapnye..


siap ngan mushroom lagik..perghh!
ala, nasik hayam ni aku tapau kat tesco je.
senang + cepat + sedap (^_^)


angah lak nk mkn daging burger..
ha, meh la nak oii mama gorengkan.


huiii..BB punye doa, dasyat sungguh.


gelojohnye..


apa lagi dek? makan cepat..


along feeling makan kt hotel la tu..
wakakakaka


ha! amik! tulang pon aku kokak.
licin! sedap gilak nasik hayam ni.







16 comments:

inazamri said...

masuk opis ngadap pc terus bukak blog akak..tengok2 nasi ayam ko...dan2 perut terus lapar.salam ziarah moga sihat.

abangfaizul said...

chaiittt... wat aku lapa je

♥Azie♥ said...

sedapnyer sampai tinggal tulang..terliur plak tgk nasi ayam nie..rasa macama nak makan lunch nnt

zai @ jai / kak long@alang said...

ngt an nasik hayam AI wat sdri..
nk ngecak skt..ngeeeh...!

mabelesss...!

dalila said...

amboi ai..nasik hayam pon ko bedal ngan cilli api..dasat kooo..

angah iza said...

hai kak....sampai tulang pon di bedal nye...
sedap sgt ke kebulur ???
:P

D.O.U.B.L.E...S said...

terliur dibuatnya..lunch sat lagi nak makan nasi ayam le...

el said...

aku tgh mnm milo+oat smbil tgk nasi ayam ko tu..eh nasi ayam tesco heheheh kayo lah ari2 gini tesco ko g beli sn..ko jln kaki ke mek...syok kan kalo sopin dkt2 umah...

Ibu n Abah said...

ai,
mcm yg kita bualkan... nanti kita dating yer.. insya'allah...

nome said...

umang aiii...codapnyer la plak nasik ayam ko ni kak ai...aku penah gak rembat nasik ayam cap tesco nih...rasanyer superbb giler...aku sokerrrrrrrr

bay said...

ewah kak,dah ada watermark gitu.. comey2.hehe

lieya_latif said...

fuh licin tu kak.....betul tu, lieyapun sampai ke tulang2 aku kokak kak eheheeheh

comel si ely dok jelir2 lidah tu...geget baru tau!!~~~

bay said...

makanan kat foodcourt tesco Alor Setar memang tak sedap belaka.Dah la mahal,ciput pulak tu.Servis mmg lembab ahh. Tesco Sg.Petani ok jerk..wui la kak,sedapnye nasik kak tu.

bay said...

Daging burger dah macam begedil dah hah..Hehe.Amek kau kak 3x Bay komen haha

ieda said...

amboi!!!...dah pakai cop mohor kat gambar2 tue..

Anonymous. said...

nasi ayam memang sedap kan kak? saya pun kalau makan sure habis. asal nasi ayam je, habis huhu.

klik klik (^_^)