22.4.10

::TASKA AI::

huii..siap ada tepon.
enpon pon siap tergantung kat 'umah' tu ye bb?


yg ni asyik membuli kakak2 dia je.
siap jerit2 paksa soh tolak dia..

"CEPAT LA ANGAHHHHHH. CEPAT LA!!"


ha..kan dah jatoh!


bb sibok mendodoikan mickey mouse
(lega aku tgk skang ni dia dah nak main ngan patong)


apa pulak kowang buat tu?


Ya Robbi! dicungkilnya tabong kuarkan duit syiling..
isk bebudak ni!


budak notty!


stim ooo...ekekekeke





11 comments:

Mommy Prince said...

KAK AI.aku dah pening sejak 2 3 hari ni.bila hero aku main masak2..wakakakkaka..siap suap2 aku..ape kes kak ai?? kahh

lagi satu kan aritu dia pun buat umah cam tu gak.sekali dia terdo dalam tu. ahaksss

A.I said...

NIKI,
wakakakaka...DAH TERBALIK NGAN SI BB PULAK YE. TAKPE, AGAKNYA DIA BERANGAN JD BAPAK KOT. BAPAK SUAP ANAK. ngeeeeee

ita cutevirus said...

kak ai,
kreatif gak die ek.. siap buat partition lagik.. bagus.. bagus.. imiginasi die tinggi.. ada bakat jadik arkitek..

kakngah said...

adam ada bantal stim cam ely..
ko bygkan bdk jntn gedabak beso usung bantal stim.. huduh!

Ibu n Abah said...

Ai,
takda apa boleh akak katakan kecuali...
"Cutenya...."

zai @ jai / kak long@alang said...

ank2 leka main2 cm nih..
mama&ayah blh romentik2..
betul x? ngeh ngeh...!

A.I said...

ITA,
AMINNNNNNNNNNNNN..MASIN LA AYAT2 KAU TU TA.. ;P

KAKNGAH,
wakakakakaka...BIOR LE DIA KAK OII. DIA PON NK MERASA GAK.

AKAK,
TAKDE APA YG BOLEH AI KATAKAN KECUALI..."CUTE IKOT MAMANYA"
lalalalalala

A.I said...

KAK LONG,
BETOI TU! BETOI! ekekeke

iena said...

ada gaya la kak

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

elok gak dia nak tido dgn bantal busunk tu

kalau fatin? hahaha no NENEN no tido! sampai fengsan la dia nangis nak tido kalau tak dapat nenen

A.I said...

IEDA,
KAU LOM TGK GAYA MAK DIA LAGI. PITAM!

TINIE,
AYOYO! PAYAH LA ITU MACAM...KAU BELI JELAH LA PEK TIRUAN. hihihi

klik klik (^_^)