24.6.11

::2 ORG BUDAK NOTI::

Si BB ni kan minum susu lagi. Adek dh takmo. Bukan men byk lg dia nyonyot. Kejap2 kang nk susu. Tp dia mmg x penah mintak direct. Dia akan gunakan sumber2 AUTA yg dia ada.


(tgh buat homework)


BB: mama, BB nk tanye la.

Mama: ha, apa dia (ingatkan nk tnye psl homework tu)


BB: Kenapa BB ni kuat minum susu ye? kejap2 nak, kejap2 nak lagi.


Mama: Cait!! nak susu le tu. Buat abis homework tu dulu! isk...


BB: heh heh..ok2



(mama tgh mkn)


BB: Mama, BB saje jelah nak citer. Td masa kt umah cik ema kann, dia tanye kat BB nak susu ke taknak. BB ckp taknak. Lelama tu BB tertido. Lps BB bangun tido tu tengok2 Cik Ema dah siap buatkan BB susu. Baik betul la Cik Ema tu kan mama?


(*____*)

Mama: Abis tu, BB nak susu la ni???

BB: heh heh (sengeh cam kerang busuk)


Mama: Tunggu mama abis makan! haih budak ni. banyak lak dia punye pusing
;P





Aritu kan aku penah criter psl Adek yg tergila2 maut dengan si Justin Bieber (JB) tu. Tp skang ni cinta dia dah beralih arah. huhuhu..Ada 1 mlm tu sebelom tido time golek2 dlm gelap Adek luahkan perasaan dia (gatal sungguh la budak tetik ni)



Adek: Mama, Adek boleh kawen tak?


Mama: (erk!) Boleh. Adek nk kawen ngan sape? Justin Bieber ke?


Adek: Takkkkkkkkkk. Adek nak kawen dgn Erul AF9


Mama: Hah?? abis tu, Justin Bieber camne?


Adek: hhrrrrmmmm...yelah2, nnt Adek kawen la ngan dia jugak.


Mama: Mana boleh mcm tu. Kene kawen 1 je.


Adek: Adek nk kawen dgn Erul la. Tp bukan sekarang. Tunggu Adek besar

(
tau pulakkkk)

Mama: Ha, elok la tu. Kene tunggu besar la baru boleh kawen. Tp kesian kt Justin Bieber...

Adek: Adek amik Erul. Mama amik Justin Bieber la!!


Mama: Ni betol2 cinta dah beralih arah ni...

Adek: hehehe (efek gatai gelenyarrr)




8 comments:

kaklong said...

wah,kan main lagi selera dak dik tu yer...heheheh!!!

Ibu n Abah said...

Ai...
elok budak mahu minum susu sebab membantu tulangnya membesar...
selagi BB mahu, bagi jer...
akak mmg galakkan anak minum botol sampai besar.. sehingga depa rasa malu...

adarnadzmie said...

budak noti yg cute... klu mcm tu tak lama lg dapat menantu la kau Ai.. hehe...

nome said...

baby seperti biasa...mmg noti2 comel...ada je ayat dia ek kalau nak mintak susu...lawak la dia nih...

fuiyoooo!!! adik nak kawen dgn erul...dasat sungguh adek nih...kalau adek dah besar, erul pun dah tua bangka...ekeke...

fazilzura said...

wakakak pandai betui ler dak2 ni

A.I said...

KAKLONG,
DIA MMG HIGH TASTE KAK LONG. BUKAN MEN LAGI DIA! ;)

AKAK,
MMG AI PON SUKA DIA MINUM SUSU. ELOK UTK DIA. TP ADEK LANGSUNG XMO. JENOH DAH PUJUK...

ADARNADZMIE,
AKU PON RASA NTAH2 DIA YG KAWEN DULU. LANGKAH 3 BENDOL TRUS! haha

NOME,
BB TU MMG BYK AUTA. ADEK LAK GATAL. KALAU CRITER PSL ERUL, GELAK2 GATAL SKALI. eeee..ANAK SAPE LA TU ;P

JUB,
AUTA JE LEBIH ;P

NonaFauzi said...

bagus pe, menunjukkan jiwa anak kite lurus kak..jgn bengkok! hahhahaha, tahniah, nampak gaya ni, memang bermenantu cepat laa ek..hihii

irma said...

adoi..klakar lah anak2 ko.....pandai main ayat tersirat pon ado....kah3...

klik klik (^_^)