20.6.11

::LAUK HARI ABAH::

Lauk ni aku masak hari Sabtu sebelom laki aku gi keje tghari tu. Pepagi buta lagi aku dah g kedai ikan. Aku beli tulang $20 nk masak sop utk laki aku. Lauk special katanya. Kene jamu dia sehari awal dari hari bapa sbb sabtu mlm tu dia x blk umah. Bertungkus lumus dgn AJ & Team Cinta deco ballroom Hotel Royale Chulan. Najib nk buat persidangan kt sana mlm td. Abg Kaman smp umah ptg smalam. Tu pon dia tido kejap, kul 11mlm kuar blk utk kemas ballroom & blk kul 3:30pg tadi. Gigih sungguh kan? Sian kt dowang, letih...


nampak cam skit je..walhal piuk besar ni.
abg kaman + along pulun smp lobam!
siap simpankan utk abg kaman mkn ptg smalam...
lawan makan dgn ulam + budu ;)


kangkung goreng belacan meletop jubo!


4 comments:

bonda_tie said...

sedapnye... tak sambut pun hari bapa... sebab nak sekalikan dgn harijadi hubby 23hb ni.

adarnadzmie said...

sedapp lauk hari bapa ni... tentu seronok cik kaman...
saya banje pizza jer... beli kasut buat suami... hehe..

A.I said...

BONDA_TIE,
NI JE YG DPT BUAT KAK. NK BELI HADIAH, X MAMPU. hehe

ADARNADZMIE,
AKU MASAK JE. TAKDE HADIAH. BEBUDAK NI JE BUAT KAD UTK DIA =)

suelly said...

cer bg resipi sup daging tu hehee

klik klik (^_^)