29.6.11

::JELAJAH SABTU::

AMIK kau! Dah Rabu baru terhengeh2 nk meriak psl Sabtu. Aku lom sihat lagi sebenornya ni. Tp dah TERdatang keje lak. Nak balik pon mcm x berbaloi. Kang kalau x larat langsung, aku carik le port baring. Nyesal lak masuk keje harini. huhuhu

Sabtu/Ahad haritu jadual aku penoh. Bukan penoh sbb mekapkan org, tp gi jenjalan. Sabtu tu memula aku bawak anak2 gi makan & main kt Tesco. Yelah, sian dowang. Dah le nnt aku nk beronggeng2 tu x bawak dowang. Makanya, harus la aku curik2 time sebelom kluar tu hiburkan hati dowang dulu..


makan ye anak2...
e'eh kaman, nape runsing sgt tgk bill tu?
ribu2 kah? ;P


BB yg sgt2 keperempuanan haritu. hehehe..
aku sarungkan baju angah. sib bek dia nak ;)


kompom xde sape yg boleh lawan dgn moncong pompuan ni!
(pakej skali ngan kombang2 lobang idong)


lps mkn + main, kami hntr bebudak duk kt umah mak.
Tp Along ikut kami. Pehtu kami gerak skali 1 kete ngan si AJ + Naimah.
Mak xmo ikut sbb dia x brape sihat.
Bermulalah sesi jelajah malaysia kami.
(walhal ke gombak + semenyih + setapak je)


Naimah jd duta tak berbayar ;P


memula kami ke Gombak.
gi hari terbuka Perintis Niaga. ni Abg Kaman punye side income bisness.
sesapa yg nk beli susu kambeng ke, ubat2 ke, sila kontek Dr. Kaman ye =)


test masalah kesihatan. (muka kemut sbb sume result x cantek)
aku awal2 dah warning brother tu, takut mesin tu meletop bila test kat aku.
skali....amik kau! Asyik bunyik 'TOOOOOOOOOT' aje!
muahahahahaha. terkejut bro tu sbb nampak je aku hepi giler2,
rupanya sume organ dlm badan abis rosak ntah2 otak pon rosak!! kahhhhhh..
Ye bang, saya mmg keliwon sebenarnya. 'Raden Keliwon' gitu ;P


AJ pon test. Semua yg bro tu ckp adalah benar belaka.
Aku pon memula tu saje je xmo ckp ada masalah kidney + jantung.
skali tu, dia dpt tau hokey! kagom mak!
AJ pon byk kagom sbb sume yg bro tu ckp, betol. isk isk..


Naimah pon test jugak. Tp dia paling lite2 la ada masalah.
bukan mcm aku, sume tahap max! haha


perbincangan Dr. Kaman & rakan2 sejawat ;)
lps tu kami trus ke Semenyih. Geng M.Hayam aku ada buat kenduri Aqiqah anak dia.
Ayoh kita ke sana pulak..


kepala kambeng dah tersedia menunggu aku!
Dpt aku bijik mata dia, si AJ tolong cungkilkan.
pastu korek2 pulak otak. muahahahaha..
sodap! mekaseh Susu Sue


Ila Tomey pon ada jugak ^____^


AJ dpt byk koleksi majalah pengantin dari Susu.
mekaseh ye lalink..
Bleh letak kt butik =)


e'eh...sama!!


Ila Tomey + Ai Ting Tong + Mek Naimah


Ila Tomey + Ai Ting Tong + Susu

mbekkkkkkkkkkkk!


women in black, Along + Makcunya..


Aqiqah girl, Alya..malu nk posing.
Rimas ngan bunyik mengembek kami kt sana kot.
bising sangat kami ye Alya? muahahahaha


Along + Izz yg pok pek pok pek ^____^


mlm tu pulak trus ke Setapak. Iena dah menunggu kami kt sana.
Memula tu ingat nk g makan kt Flaming kul 8, skali penoh uolls!
So, terpaksa la mkn yg kul 10 punye. Tp elok pon, idak le bersesak2 sgt nk amik makanan. Kami duk lepak2 kat Esso Melawati je. Solat2 dulu pastu baru bertolak ke Danau Kota. Tu pon nk tunggu kul 10 punye pasal, duk le berpeleseran nunggu turn..


ini le padahnya x booking awal2.
Ingatkan Flaming Setapak ni idak le crowded sgt.
rupanya sama je ngan yg kt Sunway tu. hohoho


TOKEY OF THE DAY (tukang blanje kami makan)
ngeeeeeee. Mekaseh bebanyak AJ Cayunk!


Iena dah x pandang kiri kanan dah..
makan..makan..makan


ini budak teteik kejap je tu, pastu dia tido.
dpt le ayah kau makan dgn jayanya ye =)
aku pon mmg balun abis-abisan. aku belasah udang + ketam je.
kompom bertambah naik le kolesterol aku!!


memasing gelojoh! haha


makan kau smp lobam!


LICIN!!!! ^_____^
Alhamdullilah

6 comments:

Anonymous said...

wahhh mcm2 event kamo that day ye.. pehtu abis pitam

saveme_zero said...

makan sampai lobam korang ye! hahahaha

el said...

sakan no
x leh bla muka muncung tu..ngan abg toooooooottt tu hahahahaha

irma said...

wah padat jadual ko k.ai....gigih ko ye walau x brp sihat...cayalah..

deaf-angel said...

aku sakit hati la tengok orang boleh makan kepala kambing + ketam + udang selang berapa jam aje tapi tak gemuk.
Sakit hati....tau tak!!!!!

hoohohohoho ( ketawa jin )

A.I said...

JUB,
TULER PSL. 'BIZI' SGT SMP PITAM! haha

SUSU,
MAKAN SMP LOBAM MMG MOTIF UTAMA KAMI!

EL,
KANNNNNN...SAPE BLEH LAWAN MONCONG AKU? haha

IRMA,
BAB MAKAN, AKU NO HAL. hehe

DEAF-ANGLE,
ELEHHHHH...BELASAH JELAH. TAKKAN LA KAU TELAN KEPALA KAMBING SEKETOL KAU BOLEH GEMOK TRUS. KAN? KAN? KAN? haha..

klik klik (^_^)