30.6.11

::JELAJAH AHAD PULAK::

AHAD haritu pepagi aku g mekap client kt Serendah dulu ngan si Naimah. Lps tu trus g amik AJ + Mak kt Rawang. Berdesup kami ke PJ kutip si Ayoi tghari tu. Sronok betol bila mak nk ikut beronggeng2. Dia bertahan je tu sbb kaki dia sakit. Sian kt mak..

Aku ni bukannya apa. Kene TUNTUT janji si Ayoi. Sebelum aku sakit kuat haritu dia ada janji nk blanje aku makan kt Tony Romas. Dah sihat skit ni harus la aku tuntut. muahahaha..makan punye pasal, mmg aku x kan lupa ^_____^


Datin Biah + anak2 ikannya


mak ckp teringat kt arwah abah. dulu abah selalu bawak dia gi makan steak kt tmpt2 gini. huhuhu..


senyum le mcm pinggan ni mak..


melampau lak sengeh kau tu Biah!
hahaha..sronok dpt mkn sodap ye?


pengantin yg dh x brape nk baru ;)




mekaseh ye Ayoi cayunk, blanje kami makan ^___^
rabak $$$ kau. tu pon siap nk g shopping kasut hush puppies & perfume utk mak lagi. murah rezeki kau Loi. Kalau ada belen2 $ tu bleh la campak2 kt akak kau yg daif ni. muahahahahaha


nk amik gambo gakkk!


si kembar bersama makanannya yg besar gabak!
AJ share ngan bini dia je..




aku punye!!!!
jgn kau pikir sebesar2 makanan aku ni, aku x habis ye..
dah nama pon tekak Hantu Raya Versi Keliwon,
harus licin uolls!


sib bek tulang tu keras, kalau x..tu pon aku telan!


desert terbaek!!
kek tu panas lagi tau. sodap nk mampos.


aummmmmmm!!


dpt le aku beli pancake doyan yg ramai org canang2kan sodap giler tu.
tp bg aku idak le sedap mana pon. biasa je..
anak2 aku je yg pulun.


donat utk bebudak kt umah.
aku belikan sekotak sama ngan yg ni utk Ema skali..


berkelah la kowang bebudak..hehe


sabtu dh bwk b'jalan, ahad duk umah jaga anak.
ngeeeeeee...mekaseh abg sayang ^___^


kendian nnt mama bawak Adek ngan kakak2 g jenjalan pulak ye. kita g mandi manda kt pool free nak? ngeeeeeeeeeeee

7 comments:

nome said...

mmg terbaek la!

mak biah, semoga kaki mak biah cepat sembuh :D

Atie said...

makin besar makin lawa plak si adek nie...tgk gambar last tue mcm bleh jadi model jer biler besar nnti....hhehehe

A.I said...

NOME,
TERBAEK!! hehe..

ATIE,
ADEK TU LAWA IKUT MAMA DIA. eh! ;P

deaf said...

wahh best nye aku tengok servings kat pinggan korang..

anyway, salute abang kaman. Lipat baju beb. haha

Anonymous said...

hamboi mak biah , makan x hingat donia tu .. sure mak epy sgt2 psl anak2 bwk dia makan kan kak kan ...

panten x bape baru tu tetap romantika di amoooo ..

* somi mithali , siap lipat bj

el said...

sodap tul...ni nak terjah tony ramas ni..kt mn tu aiii bg tau..

adek skrg makin cantek
muka dia ngan rmbut dia sejibik ngan anak sedara aku

QASEEH HATIKU QASEEH said...

ai..bes tingk kamu urg mkn dgn hepi nya..anw sori bizi sgt2..jrg suda aku dpt on9..n bukak blog pn jrg2..arini mmg aku free sgt2 d opis..nah ambik ko buat n3 smpi 4..hehehe

sila lah baca ..hrp2 phm bhs sabah..hehehe

klik klik (^_^)