2.6.11

::ACARA POTONG KEK KT OPIS::

Aku mulakan dulu dgn gambar aku bergaun ala-ala manis sopan. W/hal pada hakikatnya gerak gaya berjalan masih terkengkang2! nak amik gmbr pon x tau nk posing cmne smp terbongkok2 gitu. Ngok sungguh! camne nk nampak ayu? ;P Sore tetap sama ye..kalah guruh! Pestime pakai baju ni kt opis. CT yg kasi aku paksa baju ni. hehe, mekaseh ye cik temah..


sambut sekali bestday ezlie, k. lina & sam (adik aku, laki si CT)

kitaorg dah sepakat, mulai tahun ni dah xmo kasi2 $/hadiah bila bestday. Kami nk buat makan2 pulak. Kata dah ada pantry kan? harus la dipergunapakai sehabis baik. hehe. i likeee makan!


bos paksa tiup lilin. sanggup pasangkan tu!
hehe

aku & lynnda tukang nyanyi karut kuat2.
nyanyi ala2 suprano tu. kahhhhhhh
bos kutuk aku, kata aku mmg tukang karut kt dlm opis ni.
nyampah tau!! ;P


tiup...tiup..tiup


bacaan doa dari bestday boy =)


doa pon kene control ayu ye pn. lynnda.. ;)



peace dari ezlie


hepi advanced bestday kak =)


harini (2.6.11) bestday si sam,
pepagi dah tanyekan mak. eleeehhhh..rindu le tu.
gi le terjah umah biah. untung2 dia ada masak yg best2 ;)

kami adik bradik ni dah berkurun keje sni. kalau x silap sam keje sni dah 9thn lebih kot. aku lama skit dari dia..ramai yg x caye kami adik bradik.
lelagi pulak kami ber2 je keje dlm 1 department.
ha, kau mampu??!


kita potong! kita potong!


hati gumbira dpt mkn kek bestday


ni pon adik + kakak jugak,
tp lain mak, lain pak la ;P


sam + hakak kau + amir


mr. lee ni ngada2 tau!
org len sume mkn kentaki, dia sorang je mintak mcD.
batuk katanya, x boleh mkn ayam.
x penah lak aku dgr gitu, ish....


ayoyooooooooo!!!
sedap giler maut.

Org kata SR x halal. kami dah cek website jakim. yg tak halal dia punye brownies. yg lain ok. masa aku g beli smalam pon dia letak besar2 sijil halal dia tu kt depan kaunter. restoren pon penoh ngan org Islam mkn. Ikut memasing la kan, kalau rasa was2 tu xyah le kowang mkn. tp aku belasah je sbb dh cek. sah kek2 & makanan dia yg lain sume halal =)


makan, makan, makan


ayam bestday bos special skit.
tp sian dia, kurang sedap rupanya...isk


makan terlentok2 - gaya lynnda gebus ;)


hakak kau yg punye!!
miahahahaha


masak popcorn pulakkkkkkkk


memasing sangat jakun smp berasap2 pantry!
muahahahaha


yeay!! jadikkkkkkk


aku tambah coffeemate, sedap nk mampos hokey.
kalah kt tmpt tgk wayang tu.


buat lagi. ntah brape kali si sam buat.
sronok lak dia, sib bek dia x bawak blk umah mesin popcorn tu ;P


ni le dia org yg mkn x henggat donia tu.
pewot dah kenyang, mata lak ngantok!


dlm ngantok2 pon boleh je amik gambar gedik gini..
hehehe


10 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Ai memang ayu dan cantik lah..

Unknown said...

sedap kek sr tu..dah lama tak beli..happy birthday buat semua

tata.azha said...

kak ai,

Secret Recipe Sdn Bhd semua pun halal....yg tak halal tu puratos brownies concentrate yg ada "resipi rahsia"

A.I said...

AUNTIE NANI,
UHUK! MEKASEH AUNTIE =)

KAK INA,
AKAK BUAT KEK PON MUSTI SEDAP. hehe

TATA.AZHA,
A'AH. YG PURATOS BROWNIES TU JE X HALAL. SMALAM XDE JUAL PON BROWNIES TU.. ;)

Fara_Adura said...

Wahh coklat indulgence.. i laikk
Tertelan2 ayaq liur ko tau iskiskisk
Laporrr agagagaga

Rinah said...

Hi Kak Ai,

Ayunya akak. serius ayu nie :D
Kek chocolate indulgence memang sedap kak.
Tengok pic je buat aq terjilat cermin pc nie ;P

-Rinah-
Testing

Anonymous said...

mmg dh ado sijil halal dh kak .. jgn was2 dh .. daku pencinta SR jgk kengkadang tu..

kak , mmg org x cayo ler korg adik beradik, muko pun lain kak ..

* besh nye ada cbration cmni

Unknown said...

bestnyer berparty kat opis..

cantik & ayu je kak Ai pakai baju tu, cer p blog sy tgk sy pn pakai baju yg sama camtu...

jemput yer bw ke blog sy..

A.I said...

FARA ADURA,
SEDAP KAN? AKU PON SUKE SESANGAT. X MUAK LANGSUNG..

RINAH,
HAHA..SMP MENJILAT SCREEN YE? ELOK2, PENOH ABUK TU ;P

JUB,
LAIN KAN MUKA KAMI? TP KULIT LEBIH KURANG SAMA LA. hehehe...

SITI HAJAR,
hahaha...SAMA LAK BAJU KITA KAN? ^___^

el said...

hahahahahahahahahaha syok abisssssssssssss

klik klik (^_^)