21.6.11

::PROJEK::


Ahad tu aku + Along gigih tlg siapkan projek skolah si Angah. Tp bila buat benda2 yg mcm ni opkos la aku yg paling over. Aku mmg minat buat benda2 camni. Kadang tu smp meleleh2 air liur tak sedar rupanya aku tgk duduk menyangkung sbb ralit sangat! haha..

Tp aku dah pesan ngan Angah, kalau cikgu tanye, ckp je Mama + Along tlg buatkan sekali. Rupanya mmg cikgu tanye dia pon. Dalam kelas Angah + lg sorang kawan dia dapat markah penuh 100% A+. hehe..kembang kuncup lobang idong bila dpt tau result dia smalam. Sukeeeee ^____^

Masa aku jd cikgu sandaran dulu ada jugak la ngajar Pendidikan Seni. Aku suh bebudak buat kerja, ngan aku2 skali ralit buat. Memana bebudak yg gangster2 (SMK) pon lelama bila tgk aku duk ralit sama buat, dowang pon join skali. x penah2 bawak alatan lukisan, tetiba 1 hari tu dowang bawak. hehe..trus terima pujian dari aku. Kowang ingat aku senang2 ke nk puji student? nak senyum pon payah. Jgn x caye ye, aku adalah antara cikgu yg paling cun garang kt skolah tu! haha..selain dari PS, aku ngajar Geografi + BM. 2nd year, aku ngajar Math + BI pulak. ehhh..criter aku dah merepek2. Tetiba terflash back criter dedulu pulak ye. hehehe...



TARRA!!! mcm kek kan? nampak sedap je...hehehe


buat dgn plasticine je.
yg umah tu aku kutip kt kotak menan bebudak ni,
pastu aku tenggekkan guna gam gajah.


kwn Angah yg dpt markah penoh jugak tu buat zoo. dia pon mak tolong buatkan jugak. musti mak budak tu pon sama mcm aku. suke buat benda2 gini..ngeeee


16 comments:

eLYies said...

cantikkkkk..ala2 kek....hahahaha

Anonymous said...

wahh cute nye kak , cm kek le pulok...

akak penah jd cikgu ker? mak aii , sure harus grg ni , sore kalau maroh harus 1 skolah dgr kan kan kan kan

A.I said...

YIES,
BETOL2 MCM KEK KAN? hehehe

JUB,
PENAH UOLLS. SEK MEN 2 TAHUN. huiii..NAMPAK JE AKU KECIK. TP KENGKAWAN AKU CKP GARANG GILER. BEBUDAK PON TAKUT NK DTG JMP AKU. SORE AKU BILA MARAH BLEH SMP DENGAR KT BILIK GURU. kahhhhhhhhhhhhh

el said...

mmg sedap kek plastecine tu
heheheh mmg ketip la ko aiii
ni bape markah dpt?

A.I said...

EL,
SAH LA KAU X BACA AKU TULIS KT ATAS TU. SENTAP MEK! ;P
DIA DPT 100% A+ LOR. CIKGU TAU AKU NGAN ALONG TLG SKALI. hehe

Syafa said...

suke!suke!suke...sgt kreatip..mama sape la niii..hahahha...aku tau..bab2 ni ko la yg lebih dari anak2..(eh..eh..aku ckp org..aku pun suke menda2 mcm ni..kahh)

Unknown said...

wah...ada talent deco kek nampak gaya nih. bakat terpondam. hehehe.
apa habaq ai? great to see you are having great time with your angels and dearest hubby!

A.I said...

COMEYBELAKO,
hehe, KALAU KEK BETOL..MAU JAHANAM AKU KEJE KAN! ^____^ THANKS MY PREN..

Ciklinn said...

yer mmg betol2 nampak sedap kak oii... hihhih seb baik takleh mkn kan... aku pun kdg suka gak tlg anak2 kaler2... tapi yg tak best asal keje kaler dua2 hat anak teruna suh mama yg kaler... huhuhu

A.I said...

CIKLINN,
TANG KALER, ABG KAMAN SUKA. BEREBUT2 NK KALER NGAN BB! hehe

estee_8980 said...

cantik.... kretip anak beranak

ieda said...

ooooo.....mana bleh cm ni...kena potong markah!!!hehehe

Melor said...

memang dasar tangan ada jurus hikmat ke sepuluh!!! thumbs up!good job kak ngah!

nome said...

gempak! ko mmg hebat la sis...aku dulu kalau buat benda alah camtu, sure buat sempoi2 jer...x kreatip cam kamoo...

Ibu n Abah said...

Ai...
untug Along, sebab mak dia pandai nak tolong buatkan..
kalau kena kat anak2 akak bab2 lukisan dan projek cenggitu... hmmmmm memang kena buat shendiwilah....mak depa tak kreatip langsung.....

irma said...

mmg cantik..sejibik cam kek lah k.ai...kalo aku pon wat benda alah ni..salah2 airliur menitik pon x sedar...haha

klik klik (^_^)