20.6.11

::PONDOK-PONDOK::

Huru-hara umah aku smalam. Nak smbt hari abah, bapak bebudak ni takde. Membizi kt Royale Chulan nu. Ha, gasak la kowang. Dh xde rupa rumah dah. Dowang buat pondok. Kejap gaduh, kejap main. Lantak le. Aku lak sibok ngemas lemari bebudak ni. Pagi tu aku buat roti telor, sebungkus roti gardenia tu habis licin! Pehtu ratah pulak drummet ayam bagai. Itu le keje bebudak minggu ni. Makan + Main. Mmg x kluar memana pon.




kt dlm tu bantal, selimut...kete pon ada!


xde tmpt mama nk tgk tv ;P


budak nande! manja


jadi pondok dah umah aku..


budak noti ni mmg x reti duduk diam.
minum susu adalah dlm 10x! ish ish ish


wekkkkkkkkkkk!


ha...kan cantek camtu :)




4 comments:

kucingorengemok said...

best gila ok main macam ni... aku selalu buat masa kecik dulu, tapi kat tepi meja makan

irma said...

haha sama lah dgn anak2 aku ni suka sgt wat khemah2 dorang panggil....kadang tension tau...coz bebudak ni ngemas nya slow...ibu kena jd singa dulu br laju...hukhukhuk

fazilzura said...

kak mon, daku pun dolu2 suke main pondok2 dgn adik2.. heheh tingat zaman kecik2.. besh je

A.I said...

KOG,
SAMA JUGAK LA NGAN AKU DEDULU. SIAP IKAT HUJUNG SELIMUT NGAN GETAH KAT TOMBOL KUSI. hehe...

IRMA,
TANG NGEMAS TU MMG KENE SOUND LA. SIB BEK DOWANG KEMAS DGN JAYANYA. KALAU X, MAU SORE AKU BLEH DENGAR SMP 2 BLOK! HAHAHA

JUB,
KANNNNNNN? BESTTTTTTTTTT ^____^

klik klik (^_^)