13.6.11

::POLIS JADIAN::

posing muka kene serius mcm polis


SUNGGUH segak bergaya laki aku ni. wah wah wahhhhh...dari driver lori skang ni dh jadi polis! Ha, kau mampu? hehe..

Sebenornya ni le uniform baru laki aku. Kan haritu aku criter dia dh dpt keje baru, hasil dari pertolongan adik ipar aku si CT. Skang ni laki aku dh sebulan x bawak lori ikan lg. Dia bawak org pulak. Jadi personal driver =) Alhamdullilah, rezeki abg kaman. Terlepas la dia dari 'seksaan' si vavi2 kat tmpt keje lama dia dulu tu. huhu..

Baju ni pon bos dia baru tempah masa dowang gi holiday anak branak haritu kt Indon. Siap mintak kt kaman baju sample. Dpt le laki aku 2 pasang. Elok gak camni, dah x payah nk pikir baju apa nk pakai. Sarung je uniform. Dia ada bawak baju spare jugak. Kot2 la xde keje nk hntr bos ke mana2, bleh la dia berkebun kt tmn bunga umah bos dia tu. Takkan le berkebun bunga pon nk pakai uniform. kelezzz kau! ;P




- Abah dah kluar dari wad ICU. Dia dah sedar. Skang ni luka kt leher tu masih terbuka sbb doc nak sedut lg nanah tu keluar. Smalam Beddy ada mms aku gmbr leher abah tu. Ngeri oooo. Aku risau senang dapat infection. Sian kt abah. Ntah bila la boleh tutup benda tu. Besar tau doc belah. Macam boleh kluar blk apa2 benda yg kau telan ikut situ. isk. Cepat2 le sembuh ye Abah...




10 comments:

fazilzura said...

wah2 , encem dh abg kaman , siap ado uniform ...
alhamdulillah , now abag kaman dh upgrade ye.. rezeki anak2..
mudah2an bos nye baikk smp bile2..

fazilzura said...

* alamak, kt leher uncle ado lobang .. huhuhu ngeri tu kak

kaklong said...

tak apa la kan kaman keje dereba bos pun..janji dapat rezeki halal kannn...harap bos tu tak berkira sangat....

abang kaklong pun dereba gak,tapi kerja ngn gomen jer!

QASEEH HATIKU QASEEH said...

dear ..sori lama aku x drop komen sini kn..aku bizi gilak2 d cni..n byk yg sumting terpelanting..

anw..encem la laki awk pakai uniform..hehehe...lucu plk baca bole lg sambil2 be kebun..x kesah la kan yg penting rezeki n kta hepi dgn keja tu..

ada jgk te baca d fb psl abah awk..sian..ngeri jgk sy baca..psl nanah tu..wat hapen la buli smpi jd mcm tu..hope abah awk semakin sihat lps d operate..

n awak pn kena jaga kesihatan..jgn kuat2 kan diri tu..klu x sihat buat2 la x sihat..hehehe..

tapi sy hepi tingk awak ceria selalu..
means awak sihat sgt lah tu suda kan..

ok babai dear..
g kl aritu tu x smpt mo roger2..
sgt2 la bz..
n penat..
^__________^

nome said...

alhamdulillah syukur..rezeki korang sekeluarga...congrates abg kaman!

segak weiii laki ko pakai uniform baru...ala2 inspektor gitu...

eLYies said...

abe kaman makin SEGAK!!

kakngah said...

tahniah bang kaman.. dpt keje baru... rezeki kan.. timing keje pun dah tak macam dulu lagi...

A.I said...

JUB,
ENCEM KAN ABG KAMAN PAKAI UNIFORM? ngeeee..
LEHER ABAH TU BUKAN KENE TEBUK, TP KENE POTONG! huhuhu

KAKLONG,
TULER..MMG LEGA JUGAK LA SKANG NI. KALAU X DULU, NK SOLAT PON PAYAH TAKDE TMPT. SIN KT KAMAN..

QASEEH CT,
XPE..AKU PAHAM. MEMASING BZ. SAMA LA DGN AKU PON. SMP X MENANG TANGAN. AKU DOAKAN YG TERBAIK JUGAK UTK SOMI KAU. MUDAH2AN SEMUANYA OK =)

NOME,
ALHAMDULLILAH...hehe..'ALA2' JELAH. TP MEMULA TU ANAK2 AKU PERCAYA ABAH DIA DH JADI POLIS. ekekeke...

YIES,
BINI DIA PON MAKIN CANTEK! EH! ;P

KAK NGAH,
A'AH...BERBEZA NGAN DULU. KALAU XDE APA2, KUL 4:30 DIA DG BOLEH BLK. KADANG TU KENE STANDBY LA JUGAK HNTR ANAK2 BOS G TUISYEN =)

deaf-angel said...

all the best abang kaman kat new job. yang penting rezeki halal. salute.

all the best kat ur abah. smoga cepat sembuh. amin.

aku nama nora said...

hebak la mu abg kaman segak bergayo kekekeke...

klik klik (^_^)