5.7.10

::DAH JOLOK, COCOK PULAK!::



BARU je sampai kat umah. Pagi tadi gi sepital, tp bukan bhg nephro (kidney)..tp O&G. Haritu kene refer ke sana lak utk buat BTL. Untuk ikat peranakan. Yelah, aku kan dah mmg tak boleh nk beranak lagi. Biasanya nk mengelakkan aku dari bunting, aku telan pil perancang aje. Tp tuler kan, aku ni pulak doc dah ckp mmg spesis subur. Makan ubat teratur pon bleh terbunting gak (si BB punye kes). Pehtu, smp bila pulak aku nk telan pil tu. Bukannye aku leh bunting lagi pon kan? Kalau nk pasang alat lak, lagi tambah banyak keje aku. Lps 3 thn kang nk kene bukak, pastu pasang balik, isk..leceh! So, nk kurangkan pengambilan ubat yg aku telan tetiap mlm yg selalu membuatkan aku weng-weng dipagi hari kt opis, makanya aku amik keputusan utk ikat je en. rahim tu peranakan

Yg aku tadi pegi, ingatkan nk set date aje. Rupanya kene interview dulu ngan pakar sakit puan tu. Yelah, ni pon keputusan yg besar gak utk seorg pompuan kiranya kan? Dia risau kot2 aku nk mengandung lagi lps ni. Kalau dah ikat ni mmg payah la nk ngandung lagik. MASALAHNYA mmg aku DAH TAK BOLEH MENGANDUNG LAGIK. Nak wat camne. Dah tu ,yg buat aku sedey tu, aku gi tadi sorang. Al maklumlah, aku kan superwomen. Sekali...doc tu tanye pulak, mana laki aku. hohoho. Dah tentu la laki aku keje. Rupanya benda ni kene bincang ngan laki sekali. Bila aku toleh kiri kanan aku sumenya ada laki teman :( huk huk...sedey!

Bila dah bincang2 ngan doc, tak dpt lak nk buat sebelom puasa ni sbb OT penoh. Aku lak takmo la buat time pose. Last2 dapat lepas raya. Hrrmm elok la jugak. Lepas tu doc buat ujian pap smear pulak. isk, tak pasal2 kene jolok tadi. kwang3 :P

Tak puas kene jolok, kene cocok pulak bontot aku! kebetulan aku tgh peod ni, sementara nk tunggu bulan 9 tu doc cocok dulu bontot ngan ubat perancang. Maknanya, aku x yah sambung telan pil lagi la. isk..makan masa gak tadi sbb aku kene gi amik ubat tu kt farmasi sendiri. Dah kene cocok, jalan jaoh lak tu. Aku park kete jaohhhhhhhhhh... :P keras kematu bontot aku. Sampai kaki aku pon rasa sakit + rasa nk krem. Al maklum lah, aku ni kan insan luar biasa :P sensitip skit antibodi badan aku ni..ngeeeeeeeee Tp, muka tetap kontrol cun hokey...Sampai kat tmpt cocok tadi kecoh misi2 kat sana bila dapat tau aku nk ikat. Sume tekejut bila aku ckp anak aku dah 4. Smp ada yg telek balik kad aku nk tengok umur. Dowang ingat umur aku baru 23! OMG..! eh, ok-ok...takmo la meriak. kahhhhhhhhhhhhh...

OK la kengkawan, aku nk rehat2 jap. Esok la aku hapdet criter sambutan bestday tote aku aritu ye (^_^) bubye + ai lebiu alls!





7 comments:

Jiejah @ Iza said...

ehehehehehe 23 yerrrrr ??
Alhamdulillah ekekekeke ..

ieda said...

23 ke AI??? bukan 20 thn ke???hehehe..
kalau akak dpt patient macam AI ni siap minta IC lg tau..
btw..BTL lg senang..takyah fikir apa2 dah lepas tu.

A.I said...

JIEJAH,
10 THN MUDO TU! kahhhhhhhhh...SUKO..SUKO..SUKO ;P

IEDA,
20THN PON BOLEH JE KAK. AI TERIMA NGAN HATI YG REDHA. AHAKS! ;P
KAN KAK? SENANG WAT BTL TRUS KAN? ABIS CITER... :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ko kan awet muda
;0

A.I said...

TINIE,
AWET MUDA, TP BERPENYAKIT LAK. huhuhu...

mamashasha said...

kak ai..kau mmg terbaekk laaahhh kalau kau cakap kau sakit pun org susah nk percaya sebab dlm sakit pun kau mmg dabomb....!

A.I said...

BED,
hehe..MMG RAMAI YG TAK CAYE AKU SAKIT PON.. ;P

klik klik (^_^)