26.7.10

::KENDURI KENDARA::

AHAD adalah hari makan free aku sesi keluarga. miahahahaha. Ada 2 kenduri aku kene angkut Datin Biah. Memula kami ke Sentol. Ada kenduri kawen. Lepas makan, trus kami berdesup ke Rawang. Tp bukan blk umah, tp ke majlis kenduri tahlil + cukur jambul Mak Lang aku. Mak Lang aku ni mmg rajin wat kenduri gini. Murah tol rezeki dia anak branak :)


ni makan kenduri kawen kt sentul.
si Adek Ely + BB nampak cam sebaya kan?


makan la long...


Datin Biah yg hepi dapat gi kenduri Cik Pah ;)


wahhhhhhhh..ada kambeng!
sedap ooo


Mansor ngelat jap, lps makan sambung
tugas jadi penanggah blk ye ;P


mama + angah pon nk posing gak..hehe


poyo je si kaman + along ni.
kononnya nk pose ngan mercun yg tergantung kt blakang tu.
mak aii..panjang tol mercun tu!

dari sentul, zoom blk ke rawang sambung
berkenduri Tahlil + Cukur jambul pulak..


ni le 'pengantinnya'..kembar ni.
yg ni nama dia Amanda


yg ni pulak Amani


masa kami smp, majlis lom stat lagi.
mak bebudak ni (cousin aku) baru nk bermekap-mekapan.
so, aku jaga sorang, mak aku jaga sorang.
eeeeee..geram tol ngan dak kecik ni!


along feeling jaga baby..


mak pandai tau,
pilih nk jaga yg dok diam je.
aku dia bagi yg aktif.
hehe..aku takpe je..


si jelitasawans ;P
aku + cousin aku, kak ina


CT + Cousin2 aku,
yg paling kiri tuler mak baby kembar tu, Zaidah.


Kaman, si tukang cedok pengat
& Tuti, si tukang kuih ;P


cousin2 aku yg jelitas
Kak Ija + Tuti


sam yg kelaparan..
hehehe..siannnn


ni masa memula nk setup khemah..
memasing gigih!


tetamu dah ramai datang..


kt umah org kawen tadi anak2 aku dah makan,
smp kt sni pon makan lagi.
kus semangat!
Adek ratah nasik kosong je..hehe..


kumpulan marhaban yg diimport khas dari selayang.


Puan Sri Juriah (maklang) + Datin Biah


Adek sibok nk masok time org marhaban..


last2 terbungkak dia tertido sedap dengar org marhaban tu.
hehehe..
(elok je dia landing kt tgh2 tu..isk budak ni! selamba je dia)




9 comments:

ratna said...

mak si kembar tu cantik.. best gak kan dpt kembar..

Softtouch [Hanim] said...

murah rezeki..ari ahad makan di taja..:)

A.I said...

RATNA,
ADIK BRADIK DIA SUME CANTIK2 BELAKA :) BEST KE DPT KEMBAR? KITA YG TGK NI MMG NAMPAK BEST, WALHAL..NK JAGANYA..huhuhu...SBB DULU PENAH TGK CMNE MAK JAGA AJ + AYOI (sikembar x serupa tu). SIAN MAK..LETIH. NGAN NK LAYAN KAMI2 NI LAGI..hohoho

HANIM,
ALHAMDULLILAH, DAPAT MAKAN SEDAP2 + FREE ;P

nome said...

rezeki..rezeki...kenyang pewot suka hati...

comel tol adek pakai baju kurung tuh...

A.I said...

NOME,
hehehe..REZEKI DIHUJUNG MINGGU ;)

mAmAbuDaK said...

alahai...bdak ely...tomei tol...asyik mkn je ek...

A.I said...

YAM,
DALAM IDOP DIA NO. 1 IALAH MAKAN! SLM LIST DIA, AKU NO. 2 ;P

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Chomel nye anak Zaidah...mate terbungkang !!! hohohohohoho

A.I said...

AJ,
TP 2-2 TU X SERUPA. MCM KAU NGAN AYOI GAK LA.. ;)

klik klik (^_^)