18.7.10

::SAPE YG LAYAK JADI IMAM MUDA?::

RASA2 kowang lah kan, sape yg layak ditabalkan menjadi Imam Muda?



Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan

-Asyraf ni mmg aku minat dari awal lagi.
ngan muka dia yg manes tu,
mata terkelip2 tomei, ish.. :P gatai sungguh!
tp dia bukan setakat kiut je,
dia pernah duk kt tangga teratas hokey..
pengetahuan dia dlm bidang agama ni tinggi.
i loikeeeee!

ye, laki aku redha ngan pilihan aku. kahhhhh
(a.mi, nnt kau kimkan salam aku kt dia ye)



Mohd Taufek Mohd Noh

-ha, dia ni pon ada tokoh nk jadik Imam kan?
aku suka ngan gaya penyampaian dia :)



Hizbur Rahman Omar Zuhdi

- Aku rasa Hizbur ni mungkin akan jadi juara,
sbb dia nampak sius dalam apa2 tugasan yg diberi.
nampak matang sungguh..

(a.mi, rupa dia nk lebih kurang sama je ngan kau! kehkeh)



Ahmad Hazran Bin Ahmad Kamal

- Aran ni mmg manes org e,
selalu yo wat lawak.
bebudak + org tuo mmg sonang nk seleso ngan dio.
kak long mmg suko ngan dio kan kak?
dah asal e sokampong, hehehe
(^_^)



si AJ ni kasihan sungguh la hai..
kan Imam Muda final malam 30/7 ni,
dia mmg kene ada kt set smp rancangan ni tamat.
kowang bayangkanlah, esoknya 31/7 tu dia dah nk kene ada kat Kelantan.
nak meminang Naemah ;)
terpaksalah dia bertolak tengah2 mlm tu jugak.
sib bek la ada geng2 dia yg teman.
aku ngan yg lelain bertolak dulu mlm tu.
semoga sumenya berjalan ngan lancar,
selamat pergi + selamat pulang.
-amin-




11 comments:

rizawati said...

ashraf sgt hensem.. ahakz`!

grow2g3th3r said...

ai... aku rasa hizbur ler boleh jadi imam muda.. sebab:
1) dia matang
2) dia tak gugup dan suaranya jelas
3) dia sentiasa consistent

sekadar pendapat aku ajer.. tapi, walau saper pun yg jadi pemenang... adalah diharapkan mereka ini mampu menjadi seorang imam yang berhemah dari semua sudut.

Ai, congrats utk AJ erk.... dan aku doakan, semuanya berjalan dengan lancar...

ratna said...

kak ai perasan tak muka asyraf tu ada iras2 mawi sikit.. tp dia tu kelakar kan..saya follow imam muda ni.. tp final 30hb tu live ker?? kalau live saya tak der pulak tu time tu..

kak long said...

suka kat aran...
sobab dio org nogori..ngeeee...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Kakngah..sian dak ARAN .. ko tak highlite pun cite dio...kahkahkahkah
a.mi rase , dowang nk wat kejutan tahap gaban dlm donia laa....sumo kalah , yg monang jd IMam Mudo pertamo...Tukang Mekap AJ...wahahahahahahaha

kakngah said...

...aku pilih AJ...

A.I said...

WATIE,
YE! SANGAT SETUJU! (^_^)

DLA,
AKU RASA PON MMG HIZBUR PALING LAYAK..DIA MMG ADA CIRI2 MENJADI IMAM KAN? :)

RATNA,
A'AH, FINAL TU NNT LIVE. BUKAN RAKAMAN..RUGI LE KALAU X DPT TGK. TP RASANYA AKU PON TAK DPT SBB MASA TU DAH SIBOK2 NK KONVOI KE KELANTAN..

KAK LONG,
YOLAH KAN, ORG KAMPONG EKAU KAK ;P

AJ,
wakakakakaka..BUKAN AKU X INGAT KAT DIA SMALAM. AKU INGAT DAH TEPEK GMBR DIA, RUPANYA TERCICIR! SYIAN DIA.. ;P
WEI, KALAU BETOL LA TETIBA KAU YG DITABALKAN JD IMAM MUDA, HARUS KAU KENE TRUS NIKAH NGAN NAEMAH. ORG KAMPONG TERUJA NOK! keh keh..

KAKNGAH,
SANGAT SESUAI PILIHAN KAU KAKNGAH!

Diana Ishak said...

aku segan nak tengok imam muda ni okkk, sebab salah sorang juri dia abang sedara aku. ohhh kalau lah dia jumpa blog aku, jawapnya PUTUS SUDARA!!!

A.I said...

KAK LONG,
:P

GREEN APPLE,
YE KE DI? SAPE? YG MANA SATU? TELL ME! TELL ME!

xi da ya said...

suke ARAN!!
mintak2 la aran menang.hehe~

A.I said...

XIDAYA,
ARAN? oh TIDAKKKKKKK ;P

klik klik (^_^)