19.7.10

::UNTUK KAMI PON ADA!::

BALIK dari keje Jumaat aritu, Along ada wat surprise utk kami pulak. Hehe..punyelah lama lagi bestday aku, skang dia dh kasi. Yg abah dia lak sama cam angah + BB, bulan 1 aritu. Tu pon aku dah pesan ngan Along + Angah. Bukannye kami tak suka dapat hadiah dari dowang, tp takmo dowang susah2 sekat tekak sbb nk kumpol duit beli barang2 tu. Laki aku ckp ngan dowang, kalau nk kasi hadiah yg berbeli camni, kene tunggu dah besar sok. Time dah keje. Sian tengok dowang, cam aritu angah semata2 minum milo je kt skolah sbb nk belikan aku buku nota tu. huhuhu...

Apa2 pon, mekaseh ye Along. Comey sangat hadiah2 yg along kasi kt mama tu. Sayangggggg along! muahhhhhhhh..


wow! jelita tuh...


abah? - baba :P


Cute kan?
note book + pen + paper clip


Abah pon dapat yg sama,
tp lain pattern..


maceh cayunk...


abah punye!! ;)




11 comments:

Anonymous said...

terharu bila dpt hadiah dr dorang..mase kecik2 dulu tak terpikir pon nak bg hadiah kat mak..huhuu!!!

ieda said...

dah seronok bg hadiah plk budak2 ni..tp AI,akak paling suka tengok muka anak2 bila depa dok perati kita buka hadiah tu..
tersenyum2...tersengih2..macam suspen jer.

A.I said...

MAKDARA TERDIVA,
KAN? SAMA LA NGAN AKU PON. TAKDE PON AKU BELIKAN UTK DIA APA2. TAKPE, SKANG BOLEH JE.. hehe

KAK IEDA,
HA...BETOL KAK!! DAH LE DIPAKSA2NYA KITA BUKAK HADIAH TU CEPAT. XCITED NK TENGOK KITA BUKAK. hehe..

el said...

sian lak derang ni kumpul duit tuk belikan hadian mak ayahnye..sggh terharu...kecik2 pndai dh amek ati korban tuk mak ayah..huhu

Unknown said...

adoi cam nak nitik air mata sanggup de ikat perut nak kasi mak pak de adiah ...along blaja pandai2 nanti keje bagus2 tu dah hadiah terbesar Along!

nome said...

alololo...terharu tol aku tgk budi pekerti along nih...aritu utk adik2...now tuk apak dan mak plak...baik tol along nih...

A.I said...

EL,
TULER EL. AKU SIAN KT DOWANG..TP TAKPELAH, AT LEAST AKU TAU DOWANG BERBESAR HATI KASI KAMI HADIAH TU :)

BIBU,
ALONG MMG BACA KOMEN2 NI TAU.. :)
MUSTI DIA PON TERHARU GAK..

NOME,
SYUKUR..BIOR LE SMP KE BESAR BAIK GINI.. :) TP TAK PERLU BG HADIAH PON TAKPE. MCM BIBU TULIS TU, KALAU BELAJAR TINGGI2 TU PON DAH KIRA HADIAH TERHEBAT UTK MAMA + ABAH :)

Ibu n Abah said...

Ai..
itu namanya 'anak yang mengenang'.. esok2 bila depa dah besar.. dengan depalahAi boleh tumpang. Kecik2 dah pandai nak membelikan ibubapa hadiah... Alhamdulillah.....

iera_ayien said...

aku suke...aku kalo jadi ko bangga n kembang bontot bila anak2 aku hargai aku mcm tu...at least, kita dh berjaya didik deme jadi anak yg terbaik, moga kekal la hingga ke akhir hayat deme kan??

p/s: baru2 ni Alia minta izin babah x mo pi sekolah sbb nk jemput aku kat spital dgn baby...ko tahu dia bawa apa? ada mcm loket bentuk love sbnrnya dari tai pinggang skirt dia yg dah tercabut...dia bawa tu bg kat aku...nak meleleh air mata aku. dia kata hadiah utk mama...utk baby, kakak x dak...huhuuu

shiori_LA said...

salam Ai
memang seronok bila anak2 ingat kat maknya...akak pernah merajuk sebab anak2 tak ingat hari ibu...kekonon la sentimental skit kan...biar dorang tau mak dorang pun nak penghargaan gak kan...hehehe anak pompuan sulung memang macam tu selalu ingat kat mak...ayah n adik2

A.I said...

AKAK,
INSYAALLAH...BIOR LE SMP KE BESAR DIA MCM TU. SYUKUR :)

IERA,
ALOLOLO....SWEETNYA KAKAK. MMG BANGGA BILA ANAK2 INGAT KT KITA KAN ALIA? TERHARU RASA...

SHIORI,
ALA..DOWANG SAJE BUAT2 LUPA TU. NK TGK MAK DOWANG MERAJUK. hehe..

klik klik (^_^)