12.7.10

::LEGA..::

HARINI x masok opis. Pepagi dah angkut Angah gi Klinik RM1 kat pekan Rawang nu. Kebetolan laki aku pon nk cabot gigi kt sana, baik aku angkut skali Angah. Dari info yg aku dapat dari Eta aritu, aku pon call la HUKM nk tanye camne caranya nk dapatkan appoitment. Rupanya kene dapatkan surat refer dulu baru boleh ke HUKM. Tuler aku angkut gak Angah tadi. Laki aku gi cabot gigi, aku lak uruskan Angah. Lepas settle sume, kami trus ke HUKM pulak. Sib bek la dpt appoitment x lama. Minggu depan dah boleh jumpa ngan pakar ENT kat sana. LEGA betol rasanya. Tp ni sume baru 'permulaan', lepas ni kompom banyak lagi procedure2 yg aku kene follow. Mmg aku nk bincang ngan doc cara2 nk dapatkan tinga palsu untuk Angah. Akan aku usahakan sampai boleh! Insyaallah....


boring ke ngah?
masa ni kat klinik $1 rawang..


Angah dah settled,
gi tinjau laki aku jap.
masa ni doc dah enjet ubat kebas kt gusi,
tu yg lawak bila tgk dia ckp.
tak betol je sume sebutan. hehe..


Angah gigih nk cuba paham apa yg doc tu tulis kat surat refer utk dia ;P
Angah blajar cerdik2 tau, jadi doktor..
nnt boleh la paham baca tulisan cacing doktor tu.
ngeeeeeeee


Angah menyakat abah dia.
Dah le abah dia takleh nk bukak molot lg,
dia sua2 pulak eskem.
ekekekekeke


layannnnnnnnnnn


langsung takleh bercakap sbb darah tu masih kuar.
yelah kan, ms ni tengahari..
mmg darah laju la kuar..isk


brenti kt tepi jalan cuci molot.
masa ni aku dah ganti drive,
sian lak tgk dia..


pestime dtg HUKM ni..


Layanan dowang sumenya OK :)
Minggu depan hari selasa aku kene bawak Angah dtg sni balik,
utk jumpa ngan doc pakar..
lega bila dpt register angah kt sni..


Balik dari HUKM,
singgah mkn kat tesco rawang.
laki aku makan nasik sup fishball..
tengok la tu, sampai teleng2 kepala makan. ngeeeeeeeee


eleh, memula je teleng2 kepala,
pastu nasik ayam aku pon dia bedal!
hohoho




8 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

semuga dipermudah kan segala urusan amiennnnn

mamashasha said...

aku doakan yang terbaekk tuk angah...

Ibu n Abah said...

Ai...
Mudah2an Angah akan dapat apa yang di usahakan....

A.I said...

CT,
AMIN, AMIN, YA ROBBAL ALAMIN... :)

BED,
MEKASEH :)

AKAK,
INSYAALLAH KAK..AKAN AI USAHAKAN JUGAK :)

Anonymous said...

alhamdulillah..semoga dipermudahkan segala urusan kak..insyallah

Unknown said...

Alhamdulillah settle angah ye..erk patut abg kaman minum air sejuk + eskem tu elok tade la darah ngalir je..doc x ckp eh?aku baru cabut gg kakak..ni ade satu lagi dah goyang..mmg doc ckp minum air sejuk + eskem pon boleh kasi darah cepat ilang

nome said...

all the best to angah! semoga doa ko utk dpt tinga pelesu tuk angah akan termakbul...

A.I said...

EMY OMAR,
INSYAALLAH, AMIN..

BIBU,
MASA TU DIA TAKLEH BUKAK MOLOT LAGI SBB DOC SUH TEKAP GIGI DIA NGAN KAPAS TU DULU..TAKDE LAK DOC TU PESAN LEH MKN SEJUK2. isk..KALAU X, TAKDE LA BLEEDING BYK SGT SEMALAM KAN?

NOME,
MEKASEH LALINK :) AMIN.....

klik klik (^_^)