22.7.10

::XTVT SABTU LPS::

SABTU lepas pepagi lagi umah aku dah meriah. hehehe, Iena tompang duk kt umah aku sementara nk nuggu laki dia blk keje. Dowang nk blk Melaka amik Datin Biah balik ke Rawang. Anak2 aku ngan anak2 dia mmg rapat. Nak2 lagi si Dillah + Angah. Kalau kowang tgk Dillah men ngan Angah, seolah2 mcm dia men ngan anak patong! ekekekeke...Angah tu kan halus je. pastu Dillah penah bgtau, dia sayang Angah sbb Angah comel mcm anak patong. kiut dowang kan?


Along hepi sbb dpt ikot auntie dia blk Melaka.
Angah pon ikot gak..


Anak2 si Iena dah terjebak ngan koke.
hohoho, bukan salah aku ye na.. ;P


layannnnn


adek wat apa tu..
nape x men ngan fawza?


aku masak sempoi je sabtu tu sbb x bape nk sihat.
ngan kaki aku sakit.
aku wat ikan cencaru bakar,


kuah cicah meletop juboq


telor kicap


makan na...makan..


along ni kan..
mama dah gigih masak,
kau leh bedal biskut je? isk..


aku yg kecapetan!




8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

menu yg simple tapi sodap tu kak.....meriah umah ko kak yeak.....siap berkoke bagai hah.....syok tuh!~

kak long said...

nak tompang koke blehhh?

Ibu n Abah said...

Ai..
dalam pada sakit2 pun masak jugak...
tabik lah...

az rina a.k.a jaijina said...

time bebudak dlu, asal balik skolah je mesti koke dlu..dlu mmg gile sakan koke, ekekeke..

ieda said...

telur kicap tu kena dgn nasi panas2...sedaaapppp....
sian AI...sakit2 pun kena masak gak.

A.I said...

LIEYA,
MMG MERIAH UMAH AKU PAGI TU. hehe..

KAK LONG,
MEH LE JOIN SKALI. MAU ROBOH FLET AKU! kahhhhhhh

AZ RINA,
SAMA LA NGAN AKU WEI...GILE KOKE! SIAP TU, AKU KOKE..KENGKAWAN AKU JOGET2. BENGANG JE ARWAH NENEK AKU. keh keh

IEDA,
UMAH TU, TELOR LA LAOK YG PALING NIKMAT KAK ;) TERPAKSA LA MASAK JUGAK. NK BELI KANG, DUIT PULAK..ngeeeeeee

Softtouch [Hanim] said...

meriah nya umah..banyak budak2..lauk tu simple tp sedap kak..budak2 punya makanlah tu nak2 telur kicap..pergh...sedap!

A.I said...

HANIM,
TELO KICAP TU BUKAN TAKAT BUDAK, MAK BUDAK PON BELASAH! miahahahaha

klik klik (^_^)