6.7.10

::MODEL SPEK MATA::

INI le gayanya anak2 aku jadik model spek mata yg kak norrah kasi kat aku haritu..Masa Along amik gambar ni aku tgh tido kt umah mak. Tau2 dah ada dlm KIMIe. Amboi kau Long..dah pandai nk jadik blogger yek? :P

Mekaseh ye Kak Norrah, kasi intan spek2 ni.. (^_^)


fuhhh...BB hebat!



Angah bergaya...



abis tonggang langgang umah mak aku.
time ni aku baru lepas abis mekap panten,
mak aku yg tlg tengok bebudak ni..


e'eh...datin biah pon bergaya jugak?
model terhebat ni!


ni dia photoG nya..


along amik yg ni jadi harta dia..
hehehe..






9 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Hohohohoho...mmg keturunan kite , keturunan men DIVA !!!

Rizziela said...

Memang semua kaki bergayalah..dari nenek turun sampai ke cucunya...comellll ajer

el said...

anak beranak sm jek kaki posing n bergambor hahahahaha cayalah korg

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

amboi2...

hebat...

hehehe

angah iza said...

model terhebat la datin biah =)

kakngah said...

vogey da vass datin biah!!~

Unknown said...

akau rasa kimie ko ni mmg ada magic la. wpn anak2 ko yg amik pic, angle ttp cun!

A.I said...

AJ,
KAN A.MI KAN? MENDIVA ITU ADALAH HARUS! ;P

RIZZIELA,
TU MENGEDIK NAMANYA. KAMI MMG SUKA GEDIK. lalalalala

EL,
KEH KEH...YE, KAMI SEKAKI! ;P

☆ lieya latif ☆ said...

bergaye sakan anak2 akak...comel...makcik biah pun sporting giler.....best lah!

klik klik (^_^)