10.3.11

::BBQ TINGKAT 6::


SAMBUNGAN dari sambutan family day ahad lepas. Mlm tu AJKs pulak berlonggok reramai kt tkt 6 (umah cikgu nani). Nak berbabikiu katanya. Sebelom tu aku dah terlelap kt depan tv, tau2 laki aku kejutkan ajak turun bawah makan. Punye la sakit urat2 badan aku ni. Ngan mata berat x bleh nk bukak. huhuhu..letih benor gamaknya. Tp, nak x nak pon kene turun la jugak sbb dah bayar utk BBQ tu..


ini aku punye!
x sia2 turun ;)


memasing dah tersandar kepenatan..


ha...makan..makan..


kue teow sup pon ada..sedap!



bapak2 tukang bakar..




makcik2 tgh bergosip ;P



sedap gilos ayam tu..
nak2 lg yg kaler merah, pedas meletops!
mmg terbaek la..


nyum nyum



kita bako! kita bako!


aku anak branak balik dulu. dah tak bleh tahan badan + mata aku. kaman siap bawak blk ayam tu naik atas. soknya aku bawak bekal ke opis..ngeeee






12 comments:

shiori_LA said...

ermm...rasa lapar plak perut nih tengok ayam2 tuh...mengancam giler...

el said...

giler kentang wat bbq kt tingkat 6
seronok tul aku nengoknye
sedapnye ayam2 itu

Nur Syafawati said...

adeh...dapnyer kak..bagus tul la penduduk kenanga ni..aku pindah sane laaaaaaaa..huhuhuh

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Hayoooooooooooo.....sedap gilos nampak , kakngah nanti sile buat di rumah anda ek :P

Eye_nee said...

huhuhu...laparrrrrrnya ni Ai...masuk umah ko ni nmpk ayam..bbq bagai...rasa nak aku kokak sreen kumputer ni ha.....

A.I said...

SHIORI_LA,
MMG MENGANCAM SUNGGUH KAK. SEDAPPPP SGT!

EL,
hehe..SIB BEK XDE ORG TEPON BOMBA CKP ADA UMAH TERBAKAR! ;P

SYAFA,
MEH LE PINDAH SNI SYA..MARI LA.... ;)

AJ,
BUKAN NAMPAK SEDAP JE WEI. RASA PON SODAP! NAK WAT KT UMAH AKU? AYOH!!

EYE_NEE,
JOM KITA PAKAT KOKAK SCREEN PC NI KAK! haha..

estee_8980 said...

sedapnya sesekali mkn camtu...
terliur mekss...

jemput singgah ke blog saya dan kalau sudi jemput jadi follower saya di : estee8980.blogspot.com
thanks...

ita cutevirus said...

kak,
saya suke sgt acara² mcm ni..
eratkan urat.. eh?? salah plak... eratkan silaturrahim...
hikhikhik

@e_da said...

bagusla jiran2 akak.. baik2 belaka,... seronok duk mcm tu..

IEZA said...

Bestnyer...makan ramai2..mesti seronok,jiran2 pun sporting giler..ayam bakar tu sedap tu,lagi2 kepak ayam..yum! yum!

nome said...

sodapnya menu! meriah giler...steak jiran ko tu menawan kalbu sungguh :D

A.I said...

ESTEE,
MMG SEDAP..MERIAH NGAN JIRAN LAGIK ;)

ITA,
MMG MENGERATKAN URAT! haha..

@E_DA,
ALHAMDULLILAH, KT SINI SUME JENJIRAN BEST2 BELAKA ;)

IEZA,
KT SNI MMG GINI. KAMI DH MACAM SEDARA =)

NOME,
TU DAGING BATANG PINANG...AKU MINTAK YG SEPAROH MASAK PUNYE. SEDAP UOLLS!!

klik klik (^_^)