15.3.11

::USUNG ANAK BRANAK GI MEKAP::

DARI hari Sabtu smp le semalam aku mengigih. Alhamdullilah murah rezeki aku minggu ni. Lps la buat belanja blk Kelantan ni nnt ^__^ W/pon keletihan tahap gaban, tp hati puas. Sronok bila dibayar lebih sbb client puas ati ngan kerja tangan aku. ngeeee...hilang rasa letih sekejap. Terharu uolls!

Sabtu tu aku gi makeup ditemankan oleh Kak Norrah. Mekaseh ye kak. Siap dapat memacam gift lagi. Nnt aku riakkan kt sni. heh heh. Ahad tu pulak, kul 7pagi anak branak kluar dari umah menuju ke Kajang. Ada job makeup kt sana. Along temankan aku & yg lelain laki aku angkut gi Tesco. Bleh bebudak tu main kt sana. Idak le boring tunggu mama dowang makeup. hehe..yg syioknya, client aku byr lebih sbb dia puas ati dgn makeup tu. ayoyo...rasa bangga sangat. Dulu pon aku penah dt gini jugak. Client kasi xtra ^__^

Smalam pepagi buta lg dh ada job makeup utk photoshoot. Memula ingat lps abis tu nk masok opis. Dah badan lak rasa x sihat. Alang2 tu baik aku ikot je client. Dia pon mmg mintak tlg sesangat ikut dia skali utk pasang vail (3 persalinan). Ala..bukannye buat apa pon, aku byk duk berehat. Salinkan dia baju & touchup skit2 je. Dia kagom ngan mekap aku sebenornya sbb muka kekal cantik w/pon bawah cahaya matahari yg panas tu. hehe..tgk la sape yg makeupkan pulak. Uhukk! ^O^ Alhamdullilah, dapat xtra $$$...Mlm lak ada kenduri doa selamat kt umah mak lang. Sok aku criterkan ye..



Atirah
(client sabtu & isnin - persandingan & photoshoot)


Tia
(client ahad - pertunangan)


blk dari Kajang, kami singgah mkn
kt Giant Bt. Caves jap..


sanggup kau makan dari tmpt menan tu ye BB


utk bebudak tu..
pagi dah bedal nasik lemak


ni utk 'org yg x bape sihat'
selera sihantu raya




ape kene la ngan bapak kau tu long?


boipren + girlpren ;P


peace yo!

Dari Giant, trus ke umah AJ amik mak.
minggu ni mak duduk kt sana.
tlg AJ kemaskan umah.
nak transform dari umah bujang - umah org berbini
hehehe


Sam Si Merong Mahawangsa!


hepinya datin biah!


Datin Biah mem fire menantu hantunya..haha


Alim yg ayu ^__^
mekaseg ye lim, tlg kemaskan umah AJ tu.


Dato' Kaman ;P





UPDATED BLOG MAKEUP - MEKAP AI



5 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Harusss mekap meletup...sape yg ajorr nye kennn :P
Sedehhhhhhhhh , gbr Tuan Rumah Diva Va Va Voom langsung xde !!! lalalalala

me suya said...

ikut mak.. boleh la minta itu ini

estee_8980 said...

bestnye nnti nk buat kenduri aj tu kan..
mesti meriah gilos..
pak andam kawenn

nome said...

kelas makeup ko...semakin mantop dan meletops! thumbz up utk ko! wajib ko bangga dan riak utk diri sendiri...wallahhhh!!!

semoga rezeki ko sefamily makin murah...amin :D

A.I said...

AJ,
XYAH SEDEY2 LA..LPS NI PENOH PIC KAU LAKI BINI KT BLOG AKU NI! ;P

ME SUYA,
MAK MMG BEST! ^__^

ESTEE,
INSYAALLAH..HARAP2 SEMUA BERJALAN NGAN LANCAR..

NOME,
MEKASEH NOME LALINK...AMIN.. ^__^

klik klik (^_^)