15.3.11

::DAH PARAH!::

BADAN mmg tak sihat sesangat. Mmg musim org sakit skang ni. Org yg dah mmg sakit cam aku harus le terjebak sama. Bayangkan la..punye xde selera nk makan, harini aku telan 3 cubit roti canai & epal sebijik je. Skang dah kebuluran! Padan muka aku! Kompom la result kencing + darah aku esok x cantek. Dah le harini kene kumpulkan kencing 24jam protein tu. Dok la usung ke hulu kehilir tong kencing tu. Sengaja beli teh o ais harini sbb org kata air tu bleh banyakkan kencing kita ;P hohoho..



mmg tahap teruk la aku skang ni kalau benda ni aku sangkakan stapler!!!
(tadi gigih amik pastu klip kt kertas..adoiiii)







9 comments:

el said...

lor awat lah mnm teh o ais tu..lg lah result x cantek..lain kali nak pi cek tu kenalah berbotol2 air msk ko bedal..xpun mnm air barli..barulah cantek result kencing ko tu...

tp time ketip kuku tu hahah lawak..aku pun sm gak..kalo dah weng2 tu...pintu lift igt pintu ofis hakhakhak

atie said...

agak kronik gak la tue kak ai kalau ketip kuku pun mcm stapler....ish..ish...ish....heheheh

Diary Of One said...

skrg ni season. Ni pun baru baik dari demam. Gigih org lain tlg antarkan ke klinik. btw, tk cre n salam kenal.. i follow u

A.I said...

EL,
AKU MANA BLEH MINUM AIR BEBANYAK. AIR X KLUAR ABIS..NNT KAKI + BADAN AKU SEMBAB ;P

ATIE,
MMG YE..AKU KRONIK! adoii...

DIARY OF ONE,
MMG MUSIM SKANG NI KAN? MEKASEH =)

nome said...

wakakakaka....lawak la plak ko kak..dlm pening2 tu, sempat lagi ko melawak...sure lepas ko ketip kertas tu, ko gelak sakan....sbb ko sangka kan ketip kuku tu stapler...kikikiki

QASEEH HATIKU QASEEH said...

nah kan..suda aku blang sm ko..misti jaga kesihatan bah..jgn mknitu epal..not gud 4 ur..minum air kelapa muda byk2..komfem balik2 g kencing...sy doa kn semuga result kencing awak esok cantiq...:))

deaf-angel said...

aku rasa ko kena pakai spek la.

normi said...

ai.. jgn kerja teruk sgt... bawa la berehat.. sian akak tgk...

Eye_nee said...

hehehe...sekali ketip kuku daaaa...jg kesihatan ko sis....

klik klik (^_^)