16.3.11

::DOAKAN KAMI YE =)::

18.03.11 (Jumaat) ni, adik aku AJ nikah ngan Naemah (SIL aku) kt Kelantan. Pada sesape yg tercicir ketapi x tau criter dowang ni, meh aku bg sinopsis. AJ ni adik kandung aku, si Naemah ni lak adik sepupu laki aku yg mek jaga (dh mcm adik kandung le). Lps abis skolah dulu, Naemah dtg duk skali ngan aku. dlm 3 thn gak dia duk sni. Time tu antara AJ ngan Naemah betol2 cam adik bradik. Tp, bila Naemah blk duduk kampung 2 thn lepas, tetiba memasing ada feel semacam. RINDU katanya. Rupanya memasing ada simpan perasaan tp x perasan. Ha..gitu le gayanya. Bulan 7, thn lps dowang dah selamat bertunang. Yg bestnya, kami ni lebih kurang cam Keluarga 69. Kakak kawen ngan abang, adik kawen ngan adik. Umah pon sama. Makanya Naemah ni adalah ADIK IPAR BERGANDA aku! hehehe..

Sayangnya, mek meninggal bulan lps =( memula tu mak aku ingat gi ni nnt adik bradik kami je. Dah ckp ngan sedara2 sume x yah ikot la sbb mek baru meninggal. Tp bapak mentua aku takmo. Dia ckp buat je kenduri ikot yg arwah dah plan. Abah pon suka kalau org luar masok kg tu. So, mlm esok kenduri tahlil mek yg ke 40 hari akan dia hadiri oleh kaum kerabat aku termasok la sedara mara aku 1 bas beso tu. Kete ada dlm 6 bijik. Alhamdullilah...

Insyaallah, pagi esok kul 9pg kami gerak dari sini. Kowang doakan kami semoga selamat perjalanan pergi & balik (RAWANG - JELI). Dan semoga segala urusan dipermudahkan olehNya..amin...





BUBYE





17 comments:

Marina Monroe said...

Moga semua nya selamat pergi dan balik.
Enjoy yr trip Ai..

Diary Of One said...

Selamat berbahagia kpd pengantin.

me suya said...

hehehe comel..
semoga bahagia dan selamat semuanya

JaJa LeAduVEgA SuBakEr0 said...

semoga dipermudahkan segala urusan n majlis berjalan dgn lancar..bahagia dunia akhirat..amin..

fazilzura said...

TAHNIAH tuk AJ & NAEMAH .. semoga kekal bahagia ke akhir hayatttt

Yours Truly said...

Semoga semua berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya. Tahniah AJ and Naemah!

kakngah said...

nok,
bas ado kosong lg tak??



slmt pengantin baru...




ko jgn hover lak nanti menyibuk atas pelamin kehkehkeh!!!

kakakdegil said...

Insyallah semuanya selamat..
Selamat pengantin baru.. phewitttt untuk pengantin..
Untuk kak ai.. selamat pengantin tak berapa nak baru :D

CathJ said...

semoga semua nya berjalan seperti yg di planning... all the best...

kak ina kl (2) said...

semuga selamat hendaknya majlis yang telah di rancang. Sekejap ajer masa berlalu. Selamat pengantin baru AJ

Emy Omar said...

Saya doakan semuanya selamat & majlis berjalan lancar kak..Selamat Pengantin Baru juga buat adik akak ye

rossysweety said...

semoga selamat pergi dan balik dan juga selamat pengantin baru utk naemah dan AJ....

Eye_nee said...

Memandu Berhati-hati..iNgatla org yg tersayang...Semoga segala urusan pernikahan AJ & Naemah dipermudahkan Allah SWT....

shiori_LA said...

semoga selamat semuanya....selamat pergi selamat kembali dan semoga majlis berjalan dengan lancar ye Ai....selamat pengantin baru AJ dan Naemah....

ieda said...

moga selamat semuanya...selamat beradik ipar & berbiras..

NonaFauzi said...

Selamat pengantin baru buat AJ & Naemah, tahniah jugak kat kak Ai, dapat adik ipar hehhehee...alhamdulillah..kalau dah jodoh tu kan..memang ader rezekinyer insya Allah..Semoga selamat semuannya, lancarkan segalanya..Selamat pergi dan balik dr Kelantan. Sampaikan salam Nona & Pojie buat AJ & Naemah, seluruh ahli keluarga kak Ai..Tam..dan Mak Biah..

irma said...

selamat pengantin baru....lo...18hb tu aku ada klantan lagi...

klik klik (^_^)