3.3.11

::MELECET BONTOT!::

DARI kul 5pg tadi aku tercirit2 smp baru sat tadi x brenti2 lagi. Memula tu kira la jugak..8x..9x..lepas tu sumpah aku dh x ingat brape kali aku gi jamban. Aku siap pesan kt opismate aku si Lynnda tu kalau terdengar apa2 bunyik, sila abaikan. Tak leh kontrol uolls. Skang ni air je yg kuar. Lembik dah badan aku. Td smp krem kaki! huhuhu..kalau la aku tau terok gini, baik aku dok je kt umah. Nak balik skang pon x boleh sbb kaman tgh keje. Harini aku merempit ngan dia. Ni pon td aku tido kt blakang tu dari kul 12:15 smp kul 2. Bangun2 je trus lari g jamban. Nak taip ni pon tangan aku rasa berat semacam. Try mkn roti bakar, mcm x bleh nk masok pewot lak ha. Tp aku sumbat2 jugak. Takot balik kang pitam aku atas motor..mau tercicir lak aku nnt. hohoho..

Yg aku pelik tu, aku kene cirit bila x makan nasik. Smalam la dlm sejarah aku x sentuh nasik. Ntah nape, aku mkn roti canai + mihun sup + kepsi je..bleh lak tahan pewot x mkn nasik. tp pagi ni tercirit lak aku. haihhh...


pic ni sume aku google je

pagi - roti canai telo mata


tghari - mihun sup putrajaya


ptg - mkn set combo KFC


Tp aku rasa2 cirit ni sbb kepsi tu le kot. Sbb laki aku pon cirit. Tp dia x seterok aku. mmg smalam aku mkn kepsi tu ngan dia. Tp ape lak yg mendatangkan cirits ni? fish donut ke? tak kan la kannn? ish..Tp mmg seksa la..sakit pewot sungguh! bontot pon dh melecet2 ni...huhuhuwaaaaaaaaaaaa






13 comments:

kakngah said...

buh minyak gamat kt tempat yg melecet tuh!
kehkehkeh!!!

Bro Framestone said...

kfc kot huhuhu

Ruziawati Bukhari said...

sian ko kak.. pas tu tumpang simpati pd rumah adik yg kna pecah... so sorry kak..

bay said...

ish3 kau la kak...sapu la minyak angin ke minyak hangat kat blkg bdn,perut. kang kurang la sikit cirit tu

QASEEH HATIKU QASEEH said...

food poisoning sda ko nie..
selagi bakteria ada dlm pewot selagi tu la te cirit2..p la klinik..silap2 kna drip air tu..klu ada air kelapa mu da pn ok..sian plk..sib baek aku jauh..klu dkt sda aku tulung antar blk rmh cpt2..ngeeeeeeeeeeeee:)

Rina277 said...

Ai..buat teh o pahit2 pun ok gsk..just try la..

CathJ said...

oh seksa nya... tapi boleh lah mengurang kan berat badan jg yer.. ^_^ (eh.. org sakit, aku melawak... tak baik)..sori yer...

tak heran jugak kalau kepsi boleh buat kita ceret tau... mana lah tau, ada lalat terhinggap kat mane2..

semoga cepat sembuh yer...

Ibu n Abah said...

Ai...
minum air byk2...
nanti kering sgt badan tu bila asyik cirit2,..
gi klinik...
rehat...
take care!!!!!

Ibu n Abah said...

Ai...
minum air byk2...
nanti kering sgt badan tu bila asyik cirit2,..
gi klinik...
rehat...
take care!!!!!

Ibu n Abah said...

Ai...
minum air byk2...
nanti kering sgt badan tu bila asyik cirit2,..
gi klinik...
rehat...
take care!!!!!

Ibu n Abah said...

Ai...
minum air byk2...
nanti kering sgt badan tu bila asyik cirit2,..
gi klinik...
rehat...
take care!!!!!

Ibu n Abah said...

sorry ai...
line problem kat spital ni...

Eye_nee said...

Minum air seratuscampur sis...

klik klik (^_^)