11.11.09

::DAH 32!::





Nama: Aizah Aliuddin
(sedap tol nama)


Tarikh Lahir: 11.11.77
(canteknye tarikh)

Tempat Lahir: Kg. Nakhoda, Selangor

(gatai tol Biah ni nk test branak kt umah! tp takpe,
kiranya aku adalah spesial..ngeeeeee)




Musti ramai yg konpius sbb ingat aku ni org Melaka. Sebenornya mak aku sendiri pon dibesarkan kat Ampang, KL. Mak aku diberanakkan di Melaka tp telah 'dianak angkatkan' oleh sedaranya sendiri. Jadinya, hanya mak kandung dan adik bradik dia yg lain je kat Melaka nu. Mak aku dibesarkan kat sni. Kawen ngan abah pon kat KL ni jugak. Sampai la kami sume besar. Lepas je aku kawen (kat Selayang), mak & abah aku dah amik keputusan beli umah kat Melaka. Kengkununnye nanti kami adik bradik ni 'berkampong' le. Walhal, idak le kg mana pon. Beli pon umah teres kat kawasan taman. ekekekekeke. Takpe la...lagi pon dekat la mak aku ngan adik bradik dia kt sana. Dowang duk kat area Alor Gajah jugak. Tp semenjak abah aku meninggal seminggu sebelom raya yg lepas, mak aku duk kat umah sewa abg long aku kat rawang ni. Sama taman ngan aku, tp lain blok. Tp bukanlah dia duk bermaustatin kat sni. Saje nk duk dekat ngan anak2. Bila dia rasa nk blk melaka, dia blk je. Kami gilir2 la adik bradik angkut mak aku tu. Ha, amacam? ada paham ka? (^_^)

46 comments:

Anonymous said...

hepi besday kak ai
semoga panjang umur, murah rezeki
amin
~lynn~

f.i.e.z.a said...

happy bday kak ai..cantek tarikh tu.kalo dapat my bday tarikh lagiii lawa which is 7.7.@ 7hb julai.. :)
semoga kak ai dkurniakan kesihatan yg baik berpanjangan, dlumayankan rezeki dan bahagia dgn family.

love frm kuching
fieza

Jiey Mien said...

Kak Ai!!!
Hepi befday!!
Muahhhh!!!

T.u.Y.a said...

hepi birthday to u...
hepi birthday to u..
hepiiiiiiiiiiii birthday kak aiiii vouge...
heppi heppi selalu!!

semoga dipanjangkan umur,di kuatkan semangat dalam menjalani dugaan hidup,dimurahan rezeki sentiasa,bahagia dunia akhirat..

Tuya harap kak ai akan kuat utk melawan sakit akk tu utk hidup yg akan dtg..

Hepi bestday kak ai..muah muah muah..

Anonymous said...

selamat hari lahir ai

bday akak esok le pulok!!!

selama ni akak pengintip senyap aje..
tp hari ni akak keluarlah dari kepompong nyuruk2 nih :p

peej said...

happy birthday uolls.
semoga panjang umur, kesihatan yg baik dan di murahkan rezeki.
semoga bergumbira di hari jadi ini ye.

muaksss..

Nadia Yuna said...

Selamat hari lahir kak ai. moga dimurahkan rezeki, dilimpahi rahmat dan dipanjangkan umur penuh keberkatan. amin =)

ummu_hanis said...

hepi besdei ai. semoga semakin jelitezzzz.

ppb_ppkp said...

kak ai..happy birthday to you..
semoga panjang umur n murah rezki n bahagia disamping keluarga,

D.O.U.B.L.E...S said...

happy besday ..aku doakan semuga ko diberi kesihatan yang sihat kak.aku sayang kamu.

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

hepi besday sista...
Muahhhhhhhhhhhhhhhh

ana said...

hepi besday tu you... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

happy kak ai
semoga diberkati,dirahmati dan dilimpahi dengan kasih sayang. diberikan kesihatan yang terbaik....dan maintain vogue alwyas...he he eh e..

sukma/nua said...

Happy birthday Intan.
Kak sukma doakan semoga berbahagia sekeluarga dunia dan akhirat.
/// Kak sukma

♥ Eda ♥ said...

appy birthday to mamek ku cayang.....
walaupun ko dah 34 tapi stil look like 24....auwwwwwwwwwwwwwwww......
wish u all d best....cayang ko byk byk..
muahhhhhh muahhh muahhhhhhhh.....
=)

Shahrin said...

Selamat menyambut hari lahir ke 32... moga Allah murahkan rezeki dan berkati hidup AI...
Ai ada kek kat blog sye untuk AI p la amik kek tu..

Marina Monroe said...

Allah Selamat kan kamu,
Allah Selamat kan kamu,
Allah Selamat kan ai..
Allah Selamat kan ai..(lagu PRamlee)
Auntie ucapkan selamat hari jadi, moga ai sihat, bahagia di samping keluarga yg tercinta..

ctm-cak'on said...

api besdey k.ai! ye ke 32thn, ke 23 nieh? he3x...

Nur Syafawati said...

ALLAH SELAMATKAN KAMU...ALLAH SELAMATKAN KAMU..ALLAH SELAMATKAN AIZAH ALIUDDIN!!!ALLAH SELAMATKAN KAMU..JENG..JENG..JENG!!!!SEMOGA KO PJG UMUR..REZEKI BERTAMBAH2..DI BERI KESIHATAN YG BAIK..GEMBIRA SELALU..DAN INGAT KAT ADIKMU INI SELALU...SLAMAT HARI JADI KAKAK KU SAYANG INTAN PAYUNG..:)

MUMMY ILA said...

hapi befday keliwon!! semoga ko sihat selalu & kuat semangat sampai bila-bila.. murah rezeki & bertambah cun. muah..muah,...muah

t0kei sh0ppe:mieza said...

epy besday kak ai.
dah 32 ek?tp cam sebaya jek 23..agegege..
apepom..semoga rahmat Allah SWT sentiasa memayungi kehidupan kak ai sekeluarga, dianugerahkan kesihatan yg baik, panjang umur & dibukakan pintu rezeki seluasnya.AMIN.

@e_da said...

hep besday kak ai... moga panjang umur murah rezki dan bahagia bersama kuarga tercinta.. aminnnn

iza iziana hasan said...

happy besday kak ai...
thn dpn gerenti cantik no besday akak..
11.11.11
hehehehe :)

[s][u][e][h][a][n][n] said...

banyak tol hari bersejarah kawan2 kite hari ni...huhuhuhu

Epy besday erk..moga sentiasa diberkati olehNYA...

Panjang umur, murah rezki n diberi kesihatan yang baik...AMIN

nabilah_2908 said...

kakak...
HAPPY BIRTHDAY...!!!!
sy doakan moga sihat-sihat selalu...x sakit2 lagi..
moga murah rezeki..
moga kebahagiaan sentiasa menjadi milik akk selamanya..Aminn...(^_^)

nome said...

EPI BESDAY TO U LALINK! SEMOGA KO PANJANG UMO DAN MAINTAIN JELITASSSSSSSS....LAP U SAMPAI KIAMAT!

iena hamdi said...

hPPY BEDAY AIII... HAHA DAH TUA KO EH... TAPI WALAU UMUR TAMBAH PUN.. MUKA TETAP MAINTAIN MUDOO....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

allah selamat kan kamu..allah selamat kan kamu..allah selamat kan kak Ai..allah selamat kan kamu...hapie besday...

☆ lieya latif ☆ said...

hepi bedei kak ai cun melecun...

mlm kang soh abg kaman belanje romantik dinner tau...hihihi

el said...

kahhhhh cite psl kelahiran ko tu mmg len dr yg len...papepun aku x faham kahhhhh

hepi besday sahabatku ai
semoga yg terbaik utk lu
dimurahkan rezeki
dah semoga kau sihat2 sejahtera ok

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak...selamat hari jadi..
semoga panjang umur dan murah rezeki..
semoga diberikan kesihatan yg berpanjangan...
x cam umur 32 ponnn..jeles sehhh...

uban pon takde..hehehe

JiEjAh_DeEn said...

HEPI BESDAYYY AI
MOGA ALLAH MENGURNIAKAN KESIHATAN YG BAIK UNTUK KO SAMBUT BESDAY² KO YG AKAN DATANG . AMIN :D

♥ Eda ♥ said...

sory sayang tersalah nombor..aku pening harini..wakakakaka

F A R Y N said...

kak..
happy birthday!
sila la beranak lagi...hahaaha

AkMa said...

Happy 32nd b'sday kak Ai..semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki hendaknye..muda lg akak ni rupanya yer..hehehh..tp muka akak x nampak mcm 30 an pun..mcm 20 an lg..jeles tau.hehehe

LiAnA said...

salam kenal.. happy besday to u.. moga gembira & bahagia selalu ^_^.

Dy said...

Happy 32nd Birthday ...Semoga sihat senantiasa....kekalkan sikap giler2 tu...hehehhe.

MAS said...

Hepi besday to you..
Hepi besday to you..
Hepi besday to Kak AI..
Hepi besday to you..

Semoga panjang umo
Murah rezeki
Sihat sentiasa
Bahagia hidup
tabah dgn rintangan yang mendatang
Take care

ieda said...

heppi besday ai...moga bahagia selalu..

grow2g3th3r said...

Ai... Happy bestday ku ucapkan khas utk mu... semoga dengan pertambahan umur ini akan memberikan lebih kebahagian, keceriaan dan kesenangan buat diri ko dan sekeluarga....

Ku doakan agar Hidupmu diberkati oleh-NYA

suked8787 said...

Hepi Beday to u k ai...mpuaahhhhhh!

oYa said...

AKU LMBT UCAP.... SELAMAT HARI DILAHIRKAN KAK AI OIK...SAME UMO NGAN ABG LONG AKO....HEHEHEE SEMOGA SIHAT SOKMO DEH..

Anonymous said...

hepi besday..
tapi nak tumpang tanya dulu sekolah rendah kat mana?

ai said...

ANON,
MS SKOLAH RENDAH DULU AKU SKOLAH KAT SK SUNGAI TUA BAHRU. NAPE? KENAL KE? (^_^)

reen_zz said...

hepi brthday ke 32 kak ai...mude lgik...semoga kak ai sehat sentiasa..dn pjg umur,dmurahkan rezki d smping suami dn anak2 trsyg....

aiSyaLiciOus said...

happy birthday to u kak....

nice blog...

klik klik (^_^)