4.11.09

::SELAMAT::

Balik keje smalam atas nasihat si Sam,
aku ikot Duke - Jln Duta - Rawang.
Amik kau! Abis $5.60! hukhuk.
Tp mmg bagos tol la perjalanan aku smalam.
Sangat smooth. Aku rasa ramai yg amik EL la smalam. hihihi..
Ni ler pestime aku ikot Duke dari opis aku.

jalan duta

menghala ke rawang.
kete banyak la jugak, tp tak jem pon..

e'eh! Bangunan apakah itew?
cam tempat keliwon branak je...kahhhh!
tu Makmal Kesihatan Sg Buloh.
Tempat keje si AJ...

Sib bek la pagi tadi laluan dah dibuka.
Tp jem skit la..

proses pembaikpulih sedang berjalan

umang aiii!!!
seriau aku tengok!

kowang bayangkan lah kalau tanah runtuh ni
jadi time kete tgh banyak?

ini la jalan yg hari2 aku tempoh!
sib bek la tanah ni runtuh awal pagi.
Kalau time org nk gi/balik keje camne?

Giler cuak wei! (kan
Noina kann?)..
isk..selamat!!

8 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

awal la ko sampai umah semalam ya kak..?

ai said...

TAKDE LA AWAL MANA PON. DLM KUL 6:30 LA..

@e_da said...

saya pun lalu jalan ni hari2.. mujurla kejadian tu malam kan... ptg ni tak tau la jam lg tak kat bukit tu... huhuu

ai said...

@E_DA,
TULER WEI. KALAU LA JADI TIME KITA LALU LALANG KT SITU...ISH... :(

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

WADUH WADUH.....tempat beranak keliwon ko bilang ???
ish ish ish

ai said...

AJ,
BUKAN KE?

iza iziana hasan said...

tempat beranak keliwon ??
hehehhe...mcm tau-tau je :)

ctm-cak'on said...

mujur kak ai x lalu situ...isk...isk...take care kak ;)

klik klik (^_^)