12.11.09

::ELY YG PELAHAP::


video


BEGINI la ropanya budak yg tak menyempat nk makan! Abah dia dh ckp, tunggu abis solat/mengaji dulu baru dia suapkan nasik. Dia mmg dah tak bleh tahan bila tgk makanan (lelagi nasik). Ha, amik! Mihun pedas gitu pon dia bedal! Berpeloh2. Kowang jgn tak tau, lepas bedal mihun..makan nasik abah dia suap plak. Isk...berselera sungguh dia. Aku plak baru prasan dia mkn mihun tu guna tgn kiri. Biasa dia suap tgn kanan. haih..ely ni!

Lagi satu, kowang jgn heran tengok si BB pakai songkok ye kengkawan. Tu nk pujuk dia je. Dia mmg takmo langsung pakai telekong. Kalau nk dia semayang & mengaji, dia nk pakai songkok. Kalau bagi dia telekong, dia takmo solat. Mmg dia campaknya telekong tu jejaoh. Nak wat camne? Nak suh dia solat punye pasal, pakaikan jelah songkok. Harap2 dia besar skit nnt berubah la. haih..BB..BB.. (anak nakai mama ni..ngeeeeee)

8 comments:

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ish ish ish bb ni...
agaknye a.mi dolu2 mase kecil semayang pakai ape ek Kakngah...wahahahahaha!

nome said...

kerakusan ely mkn bihun tu menyamai kerakusan aku...kahhhhhhhhh...walaupun bb pakai songkok, tp dia maintain cute...

el said...

ish2 ely...berayor mata ha kau mkn mihun pedas tu...hahahaha klakar..tahan lak dia pedas2 eh..suke aku tgk..comot2 ha kau...

cm mn eh BB pki songkok semayang...

angah iza said...

ish....x dpt tgk la video ni kak ai..
gerammmm nyeeeee :)

Fiza Nordin said...

alolooo syiannye menantu aku...lapo le tu besan...tu pasai tak nyempat nak menunggu...

D.O.U.B.L.E...S said...

berpeluh2 dia makan mihun tu kak oooiii pedas tu...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

heheheheheheh memang nampak lapo bebeno si ely tue..

xpa wei kak janji kita ajar dia.lama2 nanti dia pandai la la tue..nak pakai apa kan...

ai said...

AJ,
TRY KAU TANYE BIAH!

NOME,
BUROKNYA KAU MAKAN NOME Oiiii (sama la cam aku jugak!)

EL,
MMG COMOT BUDAK NI. TAK MENYEMPAT! EL, SONGKOK TU JMP MASA RAYA KT KLANTAN ARITU. NGAM2 JE KEPALA DIA. ADA BUDAK T'TINGGAL. DIA AMIK! hihihi

IZA,
MEH TENGOK LOBANG IDONG AKAK. NAMPAK TAK?

FIZA,
DIA MMG CAMTU BESEN. KALAU DH KENYANG PON BERSUNGGUH DIA BEDAL!

CT,
MMG PEDAS. DIA BALUN JE..

PURPLE,
ELY NI MMG LAPO MEMANJANG. TULER, RASANYA BILA BB BESAR SKIT, PANDAI LE DIA. MUSTI DIA MALU PAKAI SONGKOK BILA TGK ANGAH PAKAI TELEKONG..

klik klik (^_^)