18.11.09

::HARI 'BERSAMAMU'::


INI
la keadaan umah aku ptg smalam...

letrik tetiba takde...

(rupanya org TNB tgh upgrade penjana letrik kat kwsn umah aku, dlm kul 7 baru ada blk lektrik. tu pon aku 'lari'. tgg laki aku blk keje, kuar ke pekan rawang ngan bebudak. Beli hadiah utk teacher2 Angah)

tetiba jugak masa lektrik tu padam, air aku plak takde!!

(sampai malam ok! rupanya kau tau apa? bebudak main pili air aku!
cilaka banat tol!!)

ni le tempat aku berkubang di siang hari masa aku mc ni.
tak pasal2 kowang dpt tengok bantal busuk aku kan?
bantal tu dari aku anak dara lagi tau
...wangiiiiiiiiiii...sejukkkkkkkkkkk...

petang je ujan, ujan je petang!
makanya haruslah umah aku jadi cam kedai bundle...
ni kat dlm bilik bebudak ni..

ni plak kat dlm store.
selagi bleh gantong, aku gantong!

umang aiii..berkarat dah palang beranda umah aku!

suasana ujan dari umah aku kat tkt 10 ni.
kt depan tu apartment.

pojek sekolah agama.
bukan men sronok agaknya mat2 endon tu.
cam keje separoh hari plak kan?
dah, time ujan cmne nk wat keje...

air longkang derasssssssssss




7 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahaha
bantal busuk itu sgt busuk tak???
hahahaha

FaizAmYAirieL said...

sian ko kak ai..sudah jatuh ditimpa tangga...letrik dah ade air pulak..eeheehe...tuh la skrg musim hujan kan..aku sgt stress kalau otw balik..sakit kaki aku..jalan jam giler..huhuhh

kasihatie said...

tak sangka kak ai anak dah 4 pun ader lagi bantal busuk..hahahha

cerpelai said...

Air coklat itu yang mengalir menangis di kelolong peparitan mamaksa rumput menunduk dan berkata pada sang akal.. Apa dia itu pembangunan?

P/S: Jangan layan sangat kepala gua ni.. Kengkadang macam jibraun perangai..

MAS said...

cian kak ai..api xdak..air plak xdak..aku kalau air xdak tu yg problem sesangat..yela biasala tue kalau kat rumah tue bergantungan bebaju yg lum kering..aku 2 anak pun dah penuh gantung2 dlm bilik.heheh..eh dulu pon aku ade bantal busuk..tp skang aku dah basuh bersih2..bagi anak aku plak..bleh tak..kahkahkah..

ai said...

TINIE,
BANTAL BUSUK TU LA SEBENARNYA BENDA YG PALING SEDAPPPPP AKU BAU!

FAIZA,
HA LA. CAM &*^(%%^!! TP SIB BEK LA TAK LAMA MANA..MMG SKANG NI JEM GILER KAN?

ATIE,
keh keh...JGN KAU SALAH SANGKA UDAH :P

CERPELAI,
DAH NAMA PON PENULIS. MAKANYA, AKU SEBAGAI KAWAN, MELAYAN JELAH KEPALA OTAK KAU TU. muahahahahahaha

MAS,
KAU MELAMPAU! BELEN BANTAL BUSUK KAU KASI KAT ANAK PLAK. kahhhh

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahaahahahaha masya-allah bantal busyuk ko kak..fengsan haku..waakkakakakaka...kak..nasib baik la yang gantung2 kat dalam stor tue xnampak saiz ko kak..wkkakakakakak :P

klik klik (^_^)