6.1.10

::EMO::






kengkadang ada org terlupa tentang kekurangan yg ada kt diri aku, selalu org lupa yg aku sakit hanya kerana aku berlagak KUAT sedangkan aku kengkadang tu terPAKSA demi nk membahagiakan keluarga + org lain sampai ada yg mengambil kesempatan pada kekuatan yg ada pada diri aku. Ke...nak aku ikotkan je lemah yg ada pada badan aku? ke..nak aku buat tak tau je apa yg sedang berlaku pada keliling aku? Mcmana aku nk buat benda2 tu ilang dari kepala otak aku? Sedangkan aku selalu memikir keadaan sekarang + keperluan utk kemudian hari?
Kenapa org selalu lupa keadaan sebenar aku? hrrrrrmmmmmmmmmm







19 comments:

♥Azie♥ said...

SABARLAH AKAK...INI LAH DI NAMAKAN ASAM GARAM MANIS HIDUP...

Ibu n Abah said...

Ai,
Bersabar banyak2. Jgn fikrkan sangat... KIta dah tentu ada penyakitnya... asal suami dan anak2 bersama kita cukuplah...
Take care!

sayalahfaizul said...

kuatkan hati dan badan kak... ni bahagian ko, bahagian orang laen, kite xtau lagi, kan...

Marina Monroe said...

Harung jer hidup nih, kalau lemah kita buat cara lemah, kalau dah kuat, kayuh laju2..Take care ai..

grow2g3th3r said...

AI;... sabar... sabar dan jangan tensen.. Persetankan ajer pada orang2 yg cuba memperlekehkan semangat ko... apa yg penting... ko sentiasa bersama suami dan anak2 dan keluarga yg memberi sokongan dan dorongan padu dalam ko menjalani kehidupan...

Ko bertuah kerana ko tahu penyakit ko... macam aku yg nampak sihat nie,...belum tentu benar2 sihatkan...Allah tahu apa yg terbaik buat hamba-NYA...

dah.. jangan sedih2 + tensen... ceriakan hatimu wahai kawan...

sayangsayangibu said...

shadu pulak en3 nih..sabar ye ai...

Shida Radzak said...

sabarlah ai..ni semua dugaan kita hidup kay dunia nih

Lady Dyla said...

rileks sis... this is lyfe..

A.I said...

(^_^) MACEH ALL MY BELOVED PRENS...

el said...

hiksss kdg2 tu ko yg buat kami lupa yg ko ni sakit...sape suh...dgn ko yg sempoi2 sengal2 biol tu..kami pun terikut sekali...tpi kami x lupa ape yg ko hadapi skrg..apapun...sabor je lah beb...jgn pikir sgt...hehehe

helena's said...

akak..sabar eh..saya paham camane akak rasa..ALlah duga insan yang DIA tahu insan tu kuat tuk hadapi..

iedaLUVsham said...

sabo kak ai..sedih ieda baca...take care kak ai :)

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

ayoyoyyoyoyo....sape yg sudeh menyentapkan hati & perasaan kakak gueeeee ini ???

ILA HAFIZ said...

kak ai...sabarla..setiap kehidupan pasti ada suka & duka..manis & pahit dlm melaluinya. Kita kan manusia..pasti ada perasaan camtu. mmg xleh nak elak selain kita sentiasa pk +ve & percaya setiap yg berlaku pasti ada balasan yg baik utk kita.
walaupun apa pun terjadi..aku tetap bersama ko kak i..walaupun aku x kaya wang ringgit ..aku leh jd bahu utk ko bersandar & menangis...
udah..udah..jgn nangis ye.. kita sama2 tabah lalui dugaan&cabaran ni..

nome said...

kuatkan semangat ko ye k.ai..ai lebiu...aku nampak ko tabah je wat keje tanpa pedulikkan kesehatan ko...aku yg pandang ni pun dah rasa simpati...inikan plak ko yg merasa azabnyer...hanya ko je yg tau dan merasai...kuatkan ati ye k.ai...igt anak2...beristigfar byk2....

D.O.U.B.L.E...S said...

hanya ini je yang mampu aku kata kak..sabo...sabo & sabo...Kalau kita rasa susah ingat ada org lagi susah dari kita kak....

MUMMYMUJID said...

mmg sebegitu lah nilai murni ada pada seorang manusia ...yg semmgnya burok bebenor...sabar ye k.ai...

Hazzel said...

aku tak penah lupa ai sebab aku jugak ada adik yg senasib ngan ko. aku faham perasaan itu. bila tgk ko kuat, aku kagum sgt2. =)

hanya Allah yang mengetahui apa yg terbaik buat ko. InsyaAllah segala yg terjadi ni ada hikmahnya..

A.I said...

YE KE HAZZEL? sobsobsob MACEH...

klik klik (^_^)