16.1.10

::GEMPA BUMI @ HAITI::


MEMACAM
bencana alam skang ni. Yg terbaru gempa bumi kat Haiti 12 Jan aritu. Anggaran 100,000 org maut!! huhuhu..Ramainyaaaaaaa!



sume bangunan hancur


mayat bergelimpangan
ramai yg mati sementara menunggu bantuan.
bantuan lambat smp sbb ada hospital yg musnah.


mayat murid skolah yg tersepit :(


sedih mengenangkan naseb




lelaki yg duduk atas keranda tu tgh menunggu mayat mak dia yg belom dijumpai
(aik, mayat lom jumpa dah sediakan keranda?)
yelah, mungkin sbb keadaan yg darurat.
banyak mayat yg terpaksa dilonggokkan je kat kwsn kubur sbb takde tmpt nk tanam.
baik awal2 dia copkan keranda utk mak dia!


ramai yg cuba buat mengecaman mayat..
tp terlampau banyak, camne tu?
huhuhu


Ya Allah!


alahai :(


antara bantuan yg tiba.
ramai gak anggota PBB yg maot dlm gempa bumi kat sana.




istana pon roboh!
dgr khabar, presiden dowang selamat..
tp ntah le..






Ya Allah, kau elakkan lah kami dari malapetaka & bencana ini...


7 comments:

saveme_zero said...

aminnnnnnnn.
moga kita sentiasa dilindungi yang maha esa. menitik air mata keinsafan..huhuhu

T.u.Y.a said...

macam2 bencana datang skang ni kan kak..
salji turun x benti2 la..
gempa bumi sana sini la..
semalam dedengar gempa kat Pulau Mariana lak..area2 berhampiran ngan Sabah nu..
tapi x de org pun dok pulau tu..selamat..

sama2 la kita doa kita dijauhkan dr segala malapetaka..

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

huhuhuhuhu...sian dowang.

♥ Eda ♥ said...

ya allah..ramainya..mintak dijauhkan..

helena's said...

ya Allah,tak sanggup nak tgk gamba!

Emy Omar said...

Amin..mudah-mudahan ye kak..takut tengok keadaan mereka..simpati sangat

Eye_nee said...

Ya Allah...Lindungi lah kami.....jauhkan lah bencana serupa ini....

klik klik (^_^)