6.1.10

::MEOW si BIAH::

eh, ni meow gomok aku!


bebek yg manja melampau..huh!


Ibu - mak bebek


adik-adik bebek...


meow gomok + meow noty


bulat tol mata dia.
org kata kalau mata meow bulat gini tandanya dia tgh gelak, sronok.



aloloooooo..mana lagi sekor?
dowang ni ada 3 ekor sebenornya.
lagi sekor tu itam ikut bebek. tp lagi drastik sbb bijik mata dia pon itam!
mmg sah x bleh nk nampak dia dlm gelap.
huhuhuhu


tido le......!


sian dowang ni sume kene tinggal kt melaka.
ada jiran tlg tengok2kan..
bebek je ikot mak ke sni.

temankan dia kt umah rawang sbb
skang ni along x duduk skali ngan mak aku.

Aku nk suh along tuisyen.
Sian plak kan mak..hhrrrmmmm




10 comments:

Jiey^Mien said...

comelnya kucing2 tu..
nk bela, bab nak mencuci tu yg tak tahan..
=)

F A R Y N said...

nak pinjam meow gomok..hehehe

nome said...

byknyer keturunan bebek nih...segala salasilah keluarga abis kuar...ekekee....apa2 pun mmg bebek spesis comel lagi gebus...

cian kat mak ko...sib baek umah mak ko celah bedah je ngan umah ko kak ai...

☆ lieya latif ☆ said...

bersih kucing ko kak...pandai jaga....comel2 lak tu....he h ehe

tapi meow gomok tu yg paling aku suke...rase nak gomol2....heheeheh

A.I said...

Jiey,
mmg pon! time main romol2 takpe. bila berak? tak kose!

Faryn,
tak bleh. kau 'buat' meow kau sendiri ;P

Nome,
Sian dia kan? dia pon ada ckp ngan aku jgn risokan dia. kalau rasa2 dia nk tido umah aku, dia dtg le..senang dekat.

lieya,
aku hari2 gomol meow gomok tu! geram!

el said...

comellah cat ni...
smbil klik2 dell nuff kahh mls nak taip byk kali...

Bibu said...

aku tgh sibuk mencari kucing ni...dah 2 kali jupe kucing tapi sume lari...NUha ngamok2 nak cat!!

A.I said...

EL,
wakakakakaka NYEMPAT LAGI KAU EL!

BIBU,
lor, KALAU AKU TAU KAU TGH CARIK CAT...AKU ANGKUT BAWAK SNI BG KT KAU. SIAN DOWANG KT SANA...

♥ Eda ♥ said...

mekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk jatoh chenta berpuloh2 kali aku kat meow 2 tu..lama dah aku tak gomol meow2..rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..sini kucing semua stok sombong..ahaks

A.I said...

EDA,
BLK SNI NNT KAU ROMOL LA MEOW2 TU SMP LOBAM! JGN SMP MEOW2 KT TEPI JLN TU PON KAU AMIK BWK BALIK PULAK MEK..ekekekeke

klik klik (^_^)