10.1.10

::HEPI BESTDAY ANGAH + BB::

Photobucket

09 Jan & 10 Jan

Hepi 7th Birthday to Ainnur Natasha (Angah)
&

5th Birthday to Ainnur Qistina (BB)

Semoga anak-anak mama menjadi anak yg terbaik & insan yg cemerlang di dunia dan akhirat


Luv u all so much!! muahhhhhhhhhhh





* cantek kan tarikh sebeday anak2 aku? pandaiiiiiiiiiiii kami laki bini membajet. muahahahaha. Kiranya cam masa sebeday angah yg kedua dulu, esoknya tu aku bg dia adik sebagai hadiah. lalalalalala...



13 comments:

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiii....

Pandai ...lah Hang ngn Abg Kaman hang... planing semua nih heheheheh
Baik nyer timming kan?

Pandai siut!!

Anyway.....
Selamat Hari Lahir kat Gibik2 Angah & BB

grow2g3th3r said...

Happy besday erk anggah & BB... mohon dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki, dipermudahkan setiap urusan dan diterangkan hati dalam menuntut ilmu...

mamashasha said...

kak...aku tau sgt ko dgn abg kaman mmg terror bab membudget hari ni kan?kan? hehe cantik kak 090110 & 100110....beli nombor cepat....kahhhhh haram2.....anyway to angah & bb selamat hari jadi...jadi anak yg baik ye....

MUMMYMUJID said...

baik punya bajet...awal sangat angkut laki masuk blik...kalu lewat sari dah sama bebetol budak tuh

emma said...

kak ai laki bini mmg pandai bajet bab2 camnih..hahah
nyway..epi beday utk ank2 akak...jadi ank yg solehah,yg dpt jaga mak ayh bila tua2 nanti..amin~~~

T.u.Y.a said...

hepi birthday angah n BB..
semoga panjang umur..murah rezeki..jadi anak yang paling baik utk mama n abahnye..

psssttt!!mak datin..share2 la tips nak bg timing tu ngam2 kena..hahahahah..kena banyak menuntut Tuya nih..

cikbedahlaser said...

aik...lawo tarikh... nasib x dgn elly kali...11hb plak..

heheheh

hepi bday angah dgn bb... semoga jd ank yg solehah mendengar kata n berjaya.... amin

angah iza said...

sama besday ngan saya........
10.01.2010
:)

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Hapy Besday To Angah & BB Pakcu......
Muahhhhhhhh

Bibu said...

hepi beday angah n bb...moga jadi anak2 yg terbaik dan cemerlang...cane ko bajet nombor ni..terer2

ComeyBelako said...

hepi belated birthday angah!

fazilzura said...

HAPPY BELATED BESDAY ANGAH & BB..

semoga menjadi anak yg solehah ... dh beso nnt leh jaga mama & abah mu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

walaweh pandai ko bajet kan..hhahahaha gud2...nanti leh turunkan ilmu membajet kat sini no..sharing is caring kan..wakkakaka...sedap namo anak2 ko kak...

klik klik (^_^)